Midsommargänget III
Ja du är nog för luttrad!!!
Nu kom sambon och tyckte att vi ska iväg en sväng, så jag får väl ta och göra mig i ordning nån gång... (går fortfarande omkring i pyjamas )
Later girrlz!
Ja du är nog för luttrad!!!
Nu kom sambon och tyckte att vi ska iväg en sväng, så jag får väl ta och göra mig i ordning nån gång... (går fortfarande omkring i pyjamas )
Later girrlz!
Nämen Munter!! Vad har du gjort??!!
Jag hittade först inte ens min "ruta" som man skriver inlägg i.
hahaha!!
Weird...
Lyckades bara titta in en snabbis innan. (när Munter busade )
Och nu är ingen här...
Flinx - Måste va skönt att känna att du har koll på läget liksom! Låter som du haft en härlig dag!
Helt rätt HG! Visa att en (ganska) nybliven mamma minsann kan vara en chic lattemorsa också!
Ja, den bilden var very strange...
Vin... får vänta några dagar till tror jag innan min mage pallar det efter kräksjukan...
Hello girls!
Så var det fredag igen! Känns som att den senaste veckan bara gått mig förbi... :-/
Känner mig äntligen som en människa igen och idag är det städning, jobba lite, ärenden på stan och sen tänkte vi nog gå på bio ikväll. Men vi vet inte vad vi ska se än. Any suggestions?
Klart du har sån impact Timisen! Du underskattar dig själv. Det är ju du och Geena liksom.
Bra att du sa ifrån Surfer! Och så stora äggblåsor är ju kanon och att ni ska gå vidare med utredningen. Nu händer det ju saker!
Själv fick jag utslag på äl-stickan idag. Så nu kör vi så det ryker hela helgen!
Ja, nu får vi se om något ägg kommer att släppa och ifall det "dammsugas" upp av äggledaren OCH lyckas bli befruktas och OM det sen fäster!
Märks det att man inte tar sånt för givet längre...?
Det var ett tag sen jag var inloggad, men jag har iaf läst ikapp de senaste sidorna (inte alla).
Timisen - Trist med mens för hundrafemtielfte gången! Hoppas att ni gjorde nåt riktigt mysigt igår?! Som åt på nån dyyyr resto eller nåt.
Drugs? Jo rökat på gjorde jag då och då när jag bodde i USA, men det är många år sen nu. Inget annat i knarkväg dock.
Telefonsex har jag haft en gång, men inget cybersex. Oz - säger som nån annan här sa: You rock!
Cocci - Canada har jag alltid tyckt verkar kanon. Jag har aldrig själv varit där men some day....
Väntar med spänning på fortsättningen om Herr Knull och Frk Påsatt!!
HG - Skönt att din syster äntligen börjar öppna sig för dig igen! Det är ju en början!
Tanten - Skönt att den värsta flytten är avklarad! Nu har ni åtminstone allt på ett ställe. Men att komma ordentligt i ordning tycker jag alltid tar en evighet.
Själv har jag väl inte så värst mycket att berätta... Helgen blev inte riktigt som jag tänkt, bara nästan. Äl-stickan gav utslag på fredagmorgonen ju och vi skulle ju köra hårt hela helgen var det tänkt. Men fredagskvällen ägnade vi åt tjafs och bråk så det blev bara på lördagsmorgonen och sen en gång till när vi kommit hem lite halvt på lyran på kvällen. På söndagen somnade vi innan vi fick chansen.... Så frågan är om det räckte:-/
Precis så som du skriver, Timisen, tänker jag också. Jag brukar helt enkelt dra bort ca ett halvt dygn för att vara på den säkra sidan. Jag testar alltid på morgonen och då vet man ju inte ifall det kanske skulle gett utslag redan på eftermiddagen dagen innan. Men hur som helst så hoppas jag iaf att ni har rätt. Att det räckte alltså.
Men det lät ju ändå som att du hade en mysig kväll igår Timis. Det är du värd! Jag tycker också att äta gott hemma med ett schysst vin till är toppen! Ofta föredrar jag det. Det är toppen med hemmakvällar! Men äta ute är också mys ibland.
Ja...man börjar väl bli gammal...
Jag håller med FLinx! "Ge din kvinna mat" är prio 1!!!
Åh vad det låter mysig med varm balkong! Vi kommer inte att ha tillgång till balkongen på många veckor än. De håller på att bygga ut och glasa in här. Men sen kommer det ju att va kanon. Den kommer att bli jättestoooor!!!
Ni är bara för gulliga!!
Tack och lov så har vi det faktiskt väldigt bra för det mesta. Och vi har alltid väldigt kul ihop och skrattar mycket och ofta. Men ibland blir det bara så jävla tjafsigt och han är en expert på att göra en höna av en fjäder (jag kan iofs också vara ganska dramatisk ibland ) och då kan en hel kväll som vi tänkt skulle bli en mysig hemmakväll bli helförstörd.
Men det värmer mitt hjärta att ha er på min sida!
°°° hahahaa!! Jag har lärt mig nåt idaa'!!