Midsommargänget III
Min gamla chef har storlek 32-34 i kläder (alltså är oxå rätt liten) och hade såna foglossningar så hon fick sitta i rullstol från vecka 24, så den tror jag inte heller på.
Min gamla chef har storlek 32-34 i kläder (alltså är oxå rätt liten) och hade såna foglossningar så hon fick sitta i rullstol från vecka 24, så den tror jag inte heller på.
Rachel Weisz fick Oscar för bästa biroll såg jag. Har ni sett The constant gardener? den är bra!
Jag har redan gnällt ut hos Oz på msn mess men jag har ingen framgång med Pergon, fick mens idag så på´t igen...
Nä, det verkar inte hända nåt alls av Pergon. Nada, niente, zip. Inte ens biverkningar får jag. Kanske ska köra lite stickor på nästa kur så jag kan mäta om det blir nån ÄL.
Har haft lite oregelbundna cykler innan, och vid VUL har han sett att det "ser gynnsamt ut" med äggblåsor osv men ingen ÄL har kunnat påvisas.
Well, den som lever får se.
Säkert Anemone! Man lär sig saker hela tiden. Min situation är ju delvis självförvållad iom p-sprutan.
Hur är det idag HG?
Jag tycker HG junior har sån himla skön uppsyn! Han ser ut att ha bra humor redan.
Skönast bild är den där han är intellektuell! Fin!
Charlize... såååå vacker! Smashing klänning dessutom. www.oscars.com
Absolut T! Dior, undrar om de rear ut den modellen på Ullared?
På nästa fabträff Timisen!
Carola fick skit... hi hi. Det kan hon gott ha.
Va? Va? Va? Ååååhhh vad spännande!!