Midsommargänget III
Åååå, får du klämma på Lennart idag Timisen? Mocklis dig.
Åååå, får du klämma på Lennart idag Timisen? Mocklis dig.
Jag dricker vin med dig Munter! Har redan tryckt i mig ett par glas till Mello. Jädrar i min låda vad Kikki är rund. Som en liten boll. Eller teletubbie som Virtanen skrev nyss.
Toca vad kul med outningen till päronen, även om det kändes lite... svalt från din sida. Det är en av de sakerna jag verkligen ser fram emot om jag nånsin skulle bli gravad. Min mor och far väntar sååååå på sitt första barnbarn. Och svärisarna med.
Pitt är hot as hell och de andra är nördar?
Har Mangan både gjort hårtransplantation OCH blekt tänderna? www.aftonbladet.se/ E han bög eller?
Fan oxå, pga dig Timisen så stör jag mig oxå på Virren nu. Jag tyckte han var grym innan jag fick veta att han är en sån tönt IRL. CM sa oxå en gång att Lisa Nilsson är en diva så nu är hela min världsbild raserad.
Oj, såpass Timisen? Min man är likadan med sin far tror jag. Fick tvinga honom att ringa upp och tala om att vi skulle gifta oss innan inbjudan kom på posten. (han ville inte bjuda honom alls först) Jag är tvärnaiv med sånt där för jag har en bra relation till mina päron.
Morning! Vem ska vi klä ut oss till idag?
Är inte Foppa en tävlingsmänniska av rang som inte kan hantera en förlust som en man utan håller på och knäcker klubbor och beter sig? Som Anja oxå är?
Salming är skittrevlig, btw.