Midsommargänget III
Timisen: har du fått mail fr flinx? Eller vill du att jag kopierar?
Timisen: har du fått mail fr flinx? Eller vill du att jag kopierar?
10,7 sek.... *fnys*
Herr Surfer verkar vara bra på att hålla tungan rätt i (rätt) mun! Timisens skicklighet beror nog på hennes/hannes munfagerhet, tungan fastnar i gluggarna?
OZ: skit oxå . Timisens recept + massor av kärlek, är vad du behöver! BajsKram
Själv ska jag maska ännu mer nu. Har erbjudit mig att åka o panta företagets pant som står o dräller. Dvs kan jag handla mat till Casa Elin på arbetstid *hihi*.
En timme och 5min tog det för mig att åka 350m med bilen och panta och handla. Precis tillbaks lagom till lunch! Vilket sammanträffande!?
Elin har nu sytt ett lapptäcke på rekordfart, tog 3h (exkl inköpet av tyg och vadd som tog 15min) Typiskt mig när jag börjar med nåt, så måste jag slutföra annars blir det liggande läääänge... nån annan som känner igen sig kanske
Tog fram kameran o skulle fotografera underverket (?!) men batteritorsk, så nu laddar jag för fullt och hoppas jag kan lägga in en bild senare ikväll.
Kanske en magbild oxå, för tillochmed sambon skrek till idag när han såg mig i profil!! (?)
senil pricken...
flåt... kunde inte låta bli
prickiga filten har ett meddelande om vart filten finns...
www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,786974,00.html
nej, det är vår tapet!!! kolla i den mappen som inte heter nåt, med 93 bilder i..... sist ligger den
Grattis prickiga filten, du vann en glödlampa!