Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Har träffat La Lisa i jobbet en gång, hon var fett otrevlig...

• Timisen

Asch, ångrar att jag inte gjorde bullar ist för kladdkaka! Det blev liksom paj o paj...å bullar e ändå bullar e bullar...men man lär ju inte få smaka prickens nu när man hackat på hennes sockerinput...

• Timisen

Jag konstaterar att elins vanliga bilder brukar hamna i gmsnittliga fl:ares starka bildmapp...och elins starka bilder finns inte hos ngn annan...
    Sen kan man vara ganska säker på att elin inte var adressat i den där tråden där det klagades på alla med bebisbilder o disneymotiv

• Timisen

Hello toca, hur mår du idag? Jag tittar på hockey men är inte helt uppslukad trots att det är os-final...

• Timisen

sverige kvitterade...1-1...tyckte jag såg den våldtäktsanklagade spelaren...allt glömt o förlåtet?

• Timisen

Jajemen, jag är oxå...tja uppe och på jobbet men känner mig inte helt pigg. Ditter med an balja kaffe med varm mjölk...kan säga er att kaffet på mitt jobb är nåt alldeles extra! ingenting kan liksom döda den skumma bismaken...man får liksom dricka nåt efteråt för att döva den.

Guuuld!

• Timisen

En tandlös landslagsspelare flirtade m mig på en flight förra året - hans flickvän blev mäkta f-bannad o jag blev så paff att jag slog skallen i väggen Timisen aka m.closseau

• Timisen

Kan bara namnet på två stycken; forsberg o sundin o det var han utan hår. Hade det inte varit en av dem hade jag ju inte vetat att det var en hockeyspelare...

• Timisen

En av våldtäktsmännen var sorgligt nog snygg...

Svar på tråden Midsommargänget III