Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Okej, avslutningsvis från okunniga timisen; sundin verkar absolut ganska smart...forsberg verkar...mer beslutsam än smart...

• Timisen

Salming är la oantastlig!

Shit vad modigt! Jag skulle aldrig våga säga det till grannen... shit igen...munter, bor inte ni hus med typ 100m till grannen

• Timisen

Af har inga arbetsförmedlare, kalla det för vad det är; a-kassekontrollbyrån. Af bör läggas ner! Lägg pengarna på frivillig karriärcoaching hos proffs.

• Timisen

Jo jag fattade det munter..kanske t o m var en annan karl? Nä just det, vi var ju alla oskulder innan våra nuvarande förhållanden...

Jag vet! Lägg ned af o flytta pengarna till ivf!

• Timisen

Sååå...ska ni till medis o fira hjältarna idag? Frågan riktas inte till er som har >10 mil...

• Timisen

Fyyy faaan för dig om jag inte får ett meddelande elin...

• Timisen

Alltså bebbe, inte för att förringa mig, men jag tror han flirtar med vem som helst och på den flighten fanns jag o ett gäng kostymnissar så jag gick väl före dem antagligen...Hans böna såg galen ut med sina ögonbryn så han vågade väl inte titta på henne

• Timisen

Men fatta hur pinsam jag var som gick rätt in i taklisten Men det är aningen förvånande när en man flirtar öppet med flickvännen bredvid..lite otippat o faktiskt ganska respektlöst. Men hon kanske precis varit otrogen med hans morbror...vad vet jag?

• Timisen

Om man blev semmelsugen av bebbes bild så gick det snabbt över när man fick se elins...faan elin..Byt!!!!!!

Snälla? Vad som helst..eller kanske inte vad som helst...men nåt trevligare?

Svar på tråden Midsommargänget III