• toca

Midsommargänget III

Jag vet... Det handlar väl mest om att jag vet med mig om att jag levt osunt den här perioden. Jag har inte rört mig längre än till köket och dessutom piffat upp blodsockernivan med kakor och bullar med jämna mellanrum. Och sa den där kommentaren fran gyn att de första 12 veckorna ska man helst inte ga upp nagonting.Fast det sa hon INNAN jag hade gatt upp och nu kommenterade hon det inte.
    Jag ska ialla fall sparka mig själv i baken och se till att röra lite pa mig. Jag tror jag behöver det ur manga synvinklar.

• toca

Precis!
    Det blir dubbel negativ effekt av att inte röra pa sig. Dels blir man fet, dels blir man deppig av det. Kasst beteende. Därav min irritation pa mig själv.

• toca

TÄnk om det ända vore tvärt om... Att man blev snyggare, piggare, smalare och mer vältränad ju fler kanelbullarm man at. En sadan dröm!

• toca

Det finns säkert bade bra och daliga fall av lyckopillsätande. En nära vän till mig hör till det positiva exemplet skulle jag tro. Fet, svettig och seg star inte pa hennes lista utan hon framstar som en harmonisk, glad, aktiv, genomtänkt och lycklig person som slipper de värsta dalarna i humöret som hon själv uttrycker det. Man antar att hon ocksa skulle förlora de största topparna men själv är hon inte helt säker pa det.

Jag är förresten bara ett par meter ifran dig pa samma hala is...

• toca

Aj, da. Ingen kul läsning om piercing. Tusan ocksa. Jag som ville behalla min. Jag var och köpte sadan där gravidpiercing med en specialstav som är i plast och laaang för att naveln inte skulle skadas, men det hjälper kanske inte alltsa. Guuuud, vad svart livet blev plötsligt!

• toca

Det finns nästan alltid tva sidor av ett mynt. Jag brukar försöka kika pa bada innan jag är FÖR eller EMOT nagonting.

• toca

Jasa, jag trodde det var lycopillrets varande eller icke varande du var emot? Inte handhavandet och kriminella handlingar?

• toca

Kriminalitet hör väl till de delar jag är odelat emot. Vald och ondska liksa.

Svar på tråden Midsommargänget III