Midsommargänget III
Jag foljer instruktionerna men det fungerar inte
Jag foljer instruktionerna men det fungerar inte
Bree skulle aldrig pinka i skogen
Nu nar du har outat dig Flinxan sa kan jag haka pa , jag orkar inte heller altid rengora ansiktet pa kvallen. Duschar man eller badar sa gar det av sig sjalv men annars kanns det drygt. Fast jag anvander a andra sidan inte sa mycket smink till vardags, inte ens mascara.
Jag brukar fa kramer i present, annars far det bli en vanlig oreal fran affaren. Fast jag maste erkanna att jag saknar en elisabeth arden kram som inneholl antioxidanter, den var riktigt skon faktiskt.
Jag har ocksa varit ute och sprungit idag, eller forsokt att springa rattare sagt Shit vad ont i brostet det gjorde, det ar riktigt pinsamt.
Om jag minns ratt sa har Flodisen inga rynkor, man kanske inte ska anvanda en massa kramer?
Haha vad lurad, dina kompisar anstranger sig verkligen!
Mannen holl precis pa att skicka ett meddelande till er men jag hann stoppa honom i tid!
Nu star han och dansar till Cher, jag sa ju att han ar lite gay Onskar ni kunde se detta, det ser ut som en blandning av fageldansen och bee gees hahahaahahahah
Have him on video!
Det stod : "Yo, what's up Gee's ? Waiting for my chikling to gosa with mig."
Han skulle beklaga sig over att han inte far uppmarksamhet
Timisen, din bild gor att jag vill retas med dig Jag kanner mig ratt provocerad av den dar torra kvinnan med armarna i kors. Tycker du ska byta nick till prusseluskan
Forst hagel och nu stralande sol, harligt!
En Ben&Jeerry skulle inte sitta helt fel ikvall men jag vet inte var de saljer det.Lika bast ar val det forresten.
Jaaaaaaaa har ar jag
Hahahahahaa snorkrakor med filmjolk ar nytt! Fast spermier ska vara bast for hyn och det tror jag pa men jag har aldrig testat, man kanske skulle gora en spemmask 1 gang i veckan och stay forever young!
A une valeur calorique faible et permettrait de faire maigrir car le sperme et ses composantes chimiques possèderaient un effet amaigrissant. D?après une étude d?Hambourg « les femmes avalant la semence des hommes maigrissent jusqu?à deux fois plus vite que les autres ».
- Donne de l?éclat à la peau en stimulant la production de collagène et rend donc la peau plus résistante au vieillissement.
- Stimule les défenses immunitaires et ralenti le vieillissement.
- Permet l?équilibre des hormones féminines et protège efficacement des cancers de type hormonal. Une étude réalisée en Californie du Sud démontre que la fellation réalisée 2 fois par semaine diminuerait le risque du cancer du sein de 40 %.
Jaha man blir tydligen smal av det ocksa, och far starkare immunforsvar ocksa fordrojer det aldrandet.
I Nip Tuck kom de upp med det som affarsidé, att salja sad pa burk. det kommer nog ut pa marknaden pa riktigt snart.