Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

prata om sig sjalv i 3 person ar nastan varre an att grata till sin egen begravning

Det fanns inte har heller forut Toca, alldeles nytt! Nypon och blabarssoppa har dem. Jag blev lite besviken igar nar jag upptackte att de fortfarande saljer julte och pepparkakor, det far de inte salja nu ju!

• Coccinelle

For att det ska klassas som telonsex eller IT sex sa maste man pilla pa sig sjalv, dirty hanky spanky prat raknas inte. Jag har aldrig haft nagot utav dem, not my thing at all faktiskt.

• Coccinelle

Jaaaaa alla kommer till Paris wohoooooooooooooo!

• Coccinelle

hahahaahahahaha nej inte porrbilder eller forresten vad vet jag Jaha du menar att man tittar pa bilder och har internetsex med sig sjalv typ. Jag tankte pa mest pa sex mellan tva personer som kanner varandra men som inte kan traffas pga diverse skal sa att de maste sexa till det via telefon eller internet.

• Coccinelle

Nej nu ska jag hoppa i bingen!

Godnatt sota ni.

• Coccinelle

Hej!

Jag har fatt for mig att jag ska flytta till Kanada Nu har vi gatt i ett ar och tankt att vi nog maste overge det sjunkande skeppet snart och frankrikes framtid ser inte speciellt ljus ut sa.... Det borjar bli sa dyrt att leva har att vi aldrig kommer att kunna spara pengar infor framtiden.
    Imorse horde jag en radiopratare beratta att han var tvungen att ge blod for att fa banklan, och den har killen har massor av cash!!! OK om man tar en livsforsakring, da forstar jag att de vill kolla att man inte har nagon allvarlig sjukdom.
    Folk hamnar pa gatan for de far inga hyreskontrakt, de vill ha 3 hyror i depositionsavgift + nagon som gar i borgen for hyresgasterna och det duger inte med vem som helst.

Grejen ar att det ar svart att bestamma vart man ska flytta men jag har alltid varit svag for Kanada, det lite skandinavien over det men anda inte. Ibalnd maste man sparka sig sjalv i andan och bara gora utan att fundera sa mycket! Mitt nasta steg ar att jag ska ga till kanadensiska konsulatet och skaffa information, sa det sa! wohooooooooooooo

• Coccinelle

Ja det ar helt ratt men jag tror inte att det ar enbart pga aids utan aven andra sjukdomar.

Maste man ge blodprov om man ansoker om ett huslan i Sverige tex? Jag menar det ar ju varsta diskrimineringen!!! Om man ar diabetiker tex sa far man alltsa ett annat bemotande pa banken. Tacker inte forsakringarna upp sant?

En annan grej som de har borjat gora har ar att de byter radgivare varje ar for att undvika att sympati och fortoende uppstar mekllan kund och bankman...

• Coccinelle

Jag tanker inte ringa, jag tankte ga dit pa lunchen nagon dag.

I Kanada ar 1/5 invandrare och immigrationen fungerar jattebra. Governoren ar en svart kvinna som sjalv ar invandrad, det ger massor av pluspoang Hon ar alltsa den som styr landet, hon star under drottningen.
    Ocksa finns det massor av plats, Kanada ar 30ggr storre an Frankrike men har farre invanare.
    De tar val hand om immigranter till skillnad fran har men de valjer ocksa vilka som far komma.

• Coccinelle

Mina ocksa fast jag inte vet hur det kanns, kan bara ana.

• Coccinelle

Har pratat med basta vaninnan, hon och hennes man vill ocksa lamna frankrike och vi ska ga till kanadensiska ambassaden tillsammans wohoooooooooooooooooooooo
    Jag vill flytta till quebec men jag kan inget om de olika staderna, maste skaffa infos!

Vi ska fylla i immigrationspapperen imorgon kvall!

Aven om det inte gar igenom for att vi andrar oss eller pga nagot annat sa kanns det valdigt uppfriskande att gora nagot at situationen istallet for att bara sitta och klaga pa hur forskrackligt det ar har.

Svar på tråden Midsommargänget III