Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Samma logik som att det kostar 5 spänn extra att beställa biobiljetter själv över nätet?

• Surfergirl

Näää, nu börjar det bli förvirrande. Jag vill ha tillbaka, gamla Timisen, gamla Oz, gamla Prickis och Elin som kasslerhängmattetanten!

• Surfergirl

Ja, förvirrande är det. Du ser väldigt sträng och business ut nuförti´n. Gamla Timisen rockade mer. Och nu är plötsligt Oz en skylt och Prickis en filt. Jeez, hårda och kantiga... var ska detta sluta...?

• Surfergirl

Men du ser definitivt ut som nån som skulle kunna nita långhåriga dvärgtaxvalpen T. Var är hon förresten, står hon fortfarande och skuggboxas?

• Surfergirl

Morning ladies.

Fredag... vi har ingen fredagsvisa än! Cocci får skriva en när hon vaknar.

• Surfergirl

Det är ofta det är fredag tycker jag!

Käkade bröllopsmenyn igår. Den blir fab!
    Uppgraderade vinet till en Pinot Noir till huvudrätten, budgeten spricker lite men va faaaaan, en dag i livet får man vara lite oansvarig.

Så förrätt: Ceviche på pilgrimsmusslor, mango, lite apelsin och citrus. Till det marinerad lax. Vinet en Riesling.
    Huvudrätt: Halstrad hälleflundra och potatisterrin. Vin: Pinot Noir.
    Dessert: 3 sorters Chokladmousse som var bakad på nåt sätt med en botten. Dessertvin till. Började blir slirig vid det här laget så jag har glömt vad det hette

• Surfergirl

Serotonin... nytt ord i surferbegreppsvärlden. What is?

Jag behöver all argumentation för att träna, så bring it on Timisen.

• Surfergirl

Hej!

Dislokerad svanskota Oz... det låter inte helt skönt faktiskt. Stackars dig!
    Inte så mycket man kan göra åt det heller I guess.

Svar på tråden Midsommargänget III