Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

wohoooooooooooooooooo

• Coccinelle

Oj oj oj vad de hittar pa, napp maskerad till temp!

• Coccinelle

Me too ar ensam, mannen akte precis till jobbet.

Asch, det ar klart du ska oppna en flaska vin, du ar inte ensam vi ar ju har! Fast jag borde nog ga och laga middag, borjar bli ordentligt hungrig.

• Coccinelle

Jag anvande indianpuder nar jag gick i hogstadiet, var nog mer sminkad da an nu. Undrar vad jag var for brud i tonaring, svar att placera for jag hoppade i mellan liksom. Umgicks med discobrudarna nar jag ville vara poppig, med svartrockarna nar jag ville vara djup, med punkarna nar jag ville vara radikal och med sporttjejjerna nar jag ville vara sportig Var nyfiken och ville vara med lite overallt.

• Coccinelle

Jag onskar att jag ocksa hade varit mullebrud

• Coccinelle

Nu har jag ocksa blivit nyfiken, vart tar vattnet ivagen? Eller kisset narmare bestamt, fostret kissar var 45e minut!!!

• Coccinelle

Tjohoooooo kara ni!

Usch jag har sa mycket jobb att jag inte vet var jag ska borja, inte forsoka gora allting pa en gang som jag har en tendens till... Andas och en sak i taget

Ja du prusseluskan, fettvalken ar inte sa kul. Visst ar det jobbigt nar man liksom kanner hur den ar i vagen nar man gympar, usch och fy! Min fettvalk vill inte riktigt ga bort trots att jag faktiskt sportar numera samt tanker pa vad jag ater. Jag vet inte hur lang tid det ska ta men det ar val bara att kampa pa.
    Varfor sager du "ata var fjarde timme", ska man det? Det gor inte jag, jag ater lite frukost vid
    8:30, lunch vid 13 och middag vid 21 och ingenting mellan malen. Inte for att jag bestamt det, det bara blir sa.

• Coccinelle

wohoooo for brollan Timisen

Ah vad jag har svart att komma igang och gora det jag maste och nu har nastan hela dagen gatt! Bajs bajs bajs

Svar på tråden Midsommargänget III