Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Ah Elin, u r the best! Det ar ju sa kul, undrar varfor det ar sa kul.

• Coccinelle

Sleep tight and don't let the bed bugs bite

• Coccinelle

Bajsmens!!!! Kram till mensarna.

Har precis varit ute med hunden och idag ar det stralande sol men jag maste sitta inne och jobba. Jobbar hemma pga strejk igen, inte for att jag ar tvungen for det gar tag och sa men det ar sa drygt med alla forseningar etc.
    Det ryktas att det kommer att ga hett till idag under demonstrationerna och igar sag vi en massa crs:are ga runt i stan och kolla laget. crs:are ar en del av polikaren, kanske heter det kravallpolis i Sverige? Hur som sa nojer de sig med att sla fyllon pa tunnelbanan nar det inte ar nagra storre evenemang pa g.
    Sarkozy idioten(inrikesministern) har tagit over nu, stackars Villepin (premiarministern) visste val inte langre vad han skulle gora.

• Coccinelle

Vad ar kyssmunnen till for och den andra knappen med ett A pa? Jag klickar pa dem men inget hander.

• Coccinelle

Maste de klippa graset just idag nar jag jobbar hemma...

• Coccinelle

Apropa irriterad sa har jag funderat pa en sak. Har man fantom-mens nar man ar gravid? Att man kan fa pms besvar anda var fjarde vecka liksom?

• Coccinelle

PMS i 40 veckor later otroligt jobbigt...

Elin, flytta inte till Frankrike eller nagot annat latino land for da skulle du nog explodera Har resonerar man sa att man inte behover ta ansvar for nagot som ingen annan tar ansvar for... Om ingen annan plockar upp bajskorvar sa tanker inte jag heller gora det attityden alltsa. jag har lart mig att leva med det och tyvarr kanske aven influerats lite pa bade gott och ont

Irritation brukar vara ett forstadium till grat for min egen del.

Jaha, jag sitter bara och pillar med allt annat an jobb. Maste genast satta igang fast nu ar det ju lunch som galler a andra sidan.

• Coccinelle

Fast vad vet jag, det ar kanske inte pga av bristande ansvarskansla du blir irriterad av.

Svar på tråden Midsommargänget III