Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

Morrnmorrn!

Så bra och trevligt att du fikade med rally igår Anemone. Då är du up to date . Arlly är ju för övrigt en mycket trevlig person att fika med, även om hon varken dricker kaffe eller te:-0. När vi fikade drack jag dock för henne också, så det jämnade väl ut sig

här har det kommit lite mer snö över natten ! Ska det aldrig ta slut?

• Muntra hundägaren

Och Pricken har inte lyckats att bli återreggad . Prickisen - kom tillbaka, vi saknar dig!!

Och nu - dusch!

Sedan - pappersexercis. Två flyttkartonger med papper är igenomgångna. 4 återstår

• Muntra hundägaren

Det dumma är att jag skulle ha börjat med papperssorteringen för över ett år sedan när jag blev arbetslös, men jag har dragit på det hela tiden. Nu är det plötsligt ingen tid kvar att göar det på. Typsikt Muntert - ta tag i saker först när det är urakut

• Muntra hundägaren

Men vi har ju bilar Pricken! Antingen kommer vi upp och tar en fika med dig eller så tar du Pågatågen och är i Lund efter 35 minuter och i Malmö efter 45. Easy peasy

• Muntra hundägaren

"Å se det snöar, å se det snöar - det var väl roligt? Hurra! Nu får vi vinter, nu får vi vinter, som vi har önskar hurra! Nu åker pjäxorna fram och skidorna på - och sen vi åker i backen, ja hej vad det går!"

Svar på tråden Midsommargänget III