Midsommargänget III
Den är så vidrig...funderar på att lägga upp en närbild av könssjukdom annars
Förtydligande: Jag har ingen...tänkte hämta bild fr nätet...
Den är så vidrig...funderar på att lägga upp en närbild av könssjukdom annars
Förtydligande: Jag har ingen...tänkte hämta bild fr nätet...
Guuuud vad jag är trött!
Blev upplyst om att det bara är småungar som åker på sånt osguldsfirande...vad trist! Men jag är ganska barnslig så jag tror jag ska masa mig dit iaf
Cocci knäppskalle, det är bara att duka så kommer vi. Faan att ingen av oss är STENRIK o liksom bara kan skicka runt en privatjet o styra upp en träff...
Det svåra med jöken har jag hört är att komma in? Den är ganska poppis. Får du hoppa in på jiken? (juristlinjens variant)...men den är säkert lika illa.
Undrar hur flinx mår...har f ö lagt kopia av hennes sms i min dagbok. Tog bort det + samt inlägg om CM som ni kanske såg...(glömde av mig...)
...galopperade över scenen skrikandes "SUDDEN KOMMER DU IHÅÅÅÅG MÄJ?" med röven skumpades o tuttarna flaxandes...faan munter är du full?
...eller hur kunde du missa det ens med handen för ögonen?
Elin är en total snuskbulle! En kollega berättade att hon dansat med en flirtig sudden vid ngt tillfälle, jag tror som sagt han har bekräftelsebehov även utanför isen.
Att jag är trött vill igen veta så därför skriver jag inte det.
Ska springa en stund på ett löpband. Kanske blir men en ny människa av det...
Hej tråkbullar! Jag har inte klarat vare sig att undvika att dra i mig socker för att dämpa tröttheten (som ju sen bara blir värre) eller hålla mig från att bälga i mig kaffe...om inte det vore omögglit skulle jag tippa på att jag är gravtrött...
Ska förresten fixa lite nyinköpt espresso med hetvägg...eller okej med varm mjölk.