Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

...jag blir inte "frisk" av mitt recept...men jag slänger mig iaf inte framför t-banan...och det ska man iaf skita i eftersom 70% av de som gör det fortsätter leva gravt handikappade

• Timisen

Jaa! Vin!! Rekommendera världens bästa vita vin tack! Jag ska göra samma som oz!

• Timisen

Elin har du kvar den där labyrintlänken med chockeffekt? Hittar den inte.

• Timisen

Bästa m det stället (har iof inte provat motionen) är deras duschrum med trähinkar och...eh...jaa...mysigt liksom

• Timisen

Tack för länken elin, har skrämt ihjäl en kollega (I hope). Kanske ska titta till honom han är i hjärtinfarktsålder

O tack för vintips oz! Jag älskar riesling på sommaren, chardonnay är mer alla årstider. Kör nog på den sistnämnda.

• Timisen

Vad är det som gör att choklad är så underbart gott? Socker...kakao...fett...feromoner?

Hälsningar från timisen den stora filosofen...

• Timisen

vaffan vad alla är på andra trådar! Ni kan väl åtm länka om ni hittat nåt kul?

• Timisen

Näe du är fett ungdomlig Sånt språk sparar tid!

Jag ska fasen smita tidigt från jobbet idag...

• Timisen

Feeett bra idé!!! Jag smiter nu!

Och Ozzy, du är min livsstilsguru idag; ska köpa vino och ngt med fett o socker - är det ingen bebis i magen kan de la va nåt annat härligt däri? Upp med hakan tjejen...du är ung som faan Du ÄR gravid innan året är slut...jag vill inte ens satsa pengar på motsatsen...faan du kanske hinner föda o bli gravad igen innan året är slut...eller nä kanske inte verkar fett kul...?

• Timisen

Vad tycker ni om programmet på 3an som sänds just nu? Det heter "du är vad du äter".

Svar på tråden Midsommargänget III