Midsommargänget III
Jag trodde fettisdagen passerat för flera veckor sedan!
Livet är komplicerat oz, vi kan ta en fika nån dag så kan vi uppdatera varandra?
Jag trodde fettisdagen passerat för flera veckor sedan!
Livet är komplicerat oz, vi kan ta en fika nån dag så kan vi uppdatera varandra?
58 cm
så lägg till lite
Surfer; Du är liksom jag ungefär 9 timmar för sen, men hej hej flinx!
Jag önskar verkligen att jag hade nåt kul att berätta men det har jag inte...joo iof snart är det mars, sen april sen min favoritmånad!
Oj vad jag oxå skulle vilja gifta mig...princessdrömmen...rådhuset i dräkt my ass!
Jäss aj såå datt oz.
Det ska vara snyyyygg klänning, uppsatt hår, shit..klackar...låga...och en jääävla kul fest...typ os-hockeylaget släng er i väggen! Bästa bröllop jag bevistat var med en brud som jag; hon så ganska normalt kvinnlig ut...verkade ganska ogalen utanpå liksom men haha...hon höll tal själv o i slutet av kvällen stagedivade hon (utan att vara särskilt full)!!
På os-avslutningen la jag mest märke till en kvinna i övre medelåldern som iklädd balklänning anno 1715 ravedansade...men det var säkert inte henne du menade
Jag undrar om ni andra hör av hg då o då? Mår hon bra? Tyckte det var länge sen jag såg till henne. För att inte tala om den lilla skånskan...
Aha
Varför byter inte hg amning mot flaska? Jag tycker jag kan fråga eftersom jag inget vet
Sen är jag dessutom en av dem som blir äcklade av amning av årsgamla barn...
Flaska låter ju bra, då kan pappifieringen ske tidigare dessutom...OCH supifieringen av mamma...
VET att ämnet är kontroversiellt... Löööv that!