Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Rätt esther! Jag fick veta att ALLT blir 5-10 ggr dyrare om ordet bröllop nämns...man kan hålla klaffen kan man få samma hår, make o kanske t o m klänning för en bråkdel av priset. Säga att man är tärna kanske? Man behöver ju inte vara snål för att man är fattig...

• Timisen

Jag skulle kanske inte lyssna på tussens svärmor..men om hg vågar lägga ner tidigt då kommer jag våga göra det om jag hamnar i samma lyckliga omständighet! Hon känns som en som bör ha koll på läget. För jag lutar redan däråt...

• Timisen

Jamen avboka surfer avboka!!! Beställ samma bukett nån annanstans (säg att du ska ha den på till en uppvaktning av ngt slag) o lägg stålars på mat o sprit till oss så vi kan komma!
    Gör samma med hår o make. Branschfolk har bekräftat att det är samma resultat men olika pris...

• Timisen

Hahaha...nja det tar jag tillbax...det kan bli skillnad om man lurar i sin karl att det bara är en vanlig fest..

• Timisen

Fast det klart....man betalar väl för att bli bortskämd o ompysslad...känna att det är en speciell dag liksom. Men buketten är faan annat än skönhetsvården...
    Man skulle ha en massa vänner i den branschen...faan jag har bara värdelösa kompisar med teoretiska jobb

Jag slutade gå till min hudterapeut när hon började fixa min 1,5 timmesbehandling på mindre än en timme...hon tyckte det var jättebra att hon var så snabb (så kunde hon jobba in försening som uppstått pga tidigare kund). Och visst hon gjorde allt jag betalat för...men vaffan...jag vill ju njuta av mina 90 minuter...

• Timisen

Samma med frisören jag gått till i åratal; hon slutade fråga vad jag ville o liksom trodde att hon visste, var ofta försenad o strulig. Bemötandet var gulligt o mkt familjärt i alla avseenden (utom priset)...har inget emot det familjära men jag vill ända behandlas med proffsighet. Tror det där är största fällan i såna yrken; man tar stammisar för givna...

• Timisen

Neeeeeeeeeeeeej elin!!! Fruktansvärt med din faster, särskilt för dig om ni har bra kontakt?!!

...Annars är det ytlighetsnivå på mig idag; jag håller för öronen angånde bekanta med barn som försökt begå självmord, cancer (även i min släkt) och annat sorgligt o ägnar mig åt funderingar kring skönhetsvård...

• Timisen

Neeeeeeeeeeeeej elin!!! Fruktansvärt med din faster, särkskilt för dig om ni har bra kontakt?!!

...Annars är det ytlighetsnivå på mig idag; jag håller för öronen angånde bekanta med barn som försökt begå självmord, cancer (även i min släkt) och annat sorgligt o ägnar mig åt funderingar kring skönhetsvård...

Svar på tråden Midsommargänget III