Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Coccisen, jag har en syssling som är autistisk och har Aspbergers syndrom (samt lite andra problem) och en av hans personlighetsdrag är att han inte har någon empatisk sida, han är helt ointresserad av hur andra har det. Det är en del av sjukdomen.

• Surfergirl

Massor av caiprinhas, cosmos och rött vin Cocci?? Faaaan vad gott! On a schoolnight?!?! Orkar inte partaja på vardagar nuförti´n, har blivit för gammal *suck*.

Fast jag ska på After Work idag minsann.

• Surfergirl

Oj... har du varit fejktrevlig Timisen. Usch.

Jaha... jag har en äggblåsa på höger äggstock som är 18 mm och en på vänster som är 23. Det är ju bra.
    Men som vanligt så är min gyn en allmänt obegåvad månniska rent socialt och får mig alltid vid dåligt mod, så idag sa jag till honom att jag gillar inte att bli bemött som om jag är nojjig. Då blev han lite fundersam och halvt om halvt ursäktade sig lite.
    Han tycker ju som vanligt att jag får väl för fan lugna ner mig för det är ju mitt eget fel att det har blivit såhär (pga p-sprutan).
    Och så sa han att nästa steg är att komplettera utredningen med några tester till (bla spolning av äggledare.... jiiipppiiiiii) och sedan skicka mig till Sahlgrenska.

• Surfergirl

Vi oxå Mini! Här ska gängas!

Min man ska åka på svensexa imon, så jag får se till att han gör det han ska ikväll...

Svar på tråden Midsommargänget III