Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Tjenixens! Nope, blev inte bortrövad senare igår heller även om två av mina polare påminde mig på sms att dagen inte är över än. Lurifaxar.
    Här snöar det jävlar i det, har varit ute i skogen och långpromenerat.

Och Anemone har varit i ett vulkanutbrott minsann, jag säger då det... lite mer actionladdat liv kanske.

• Surfergirl

Wow, vad coolt Oz!! Fler reparerade släktrelationer åt folket! Berätta sen hur det har gått.

Eh... brukar du inte köra bil, Timisen?

• Surfergirl

Oj, vad spännande. Du är en riktig storstadspingla Timisen. Eftersom jag är förorts-kid hade jag körkort samma dag jag fyllde 18 typ, och har nog kört varje dag sen dess. Ett liv utan bil känns... avlägset.

Jag har grym svärmor! Lite hård och kantig på ytan, men bra är hon.

• Surfergirl

Woohoo, skål HG! Din semesterfirare...

Imon är det måndag igen. Jag ska ha utbildning med kunder på eftermiddagen som jag har suttit och förberett nu. Timmar till surfertimbanken.

• Surfergirl

Det är inte så jättemånga av os som trivs på jobbet, kan man snabbt konstatera... även om jag säger som du Timisen, det kunde vart värre... men ändå. Va faan, så borde det ju inte vara.

• Surfergirl

... i ditt nuvarande jobb Timisen? Hmmm, vad kan det ha varit för kundbesök, grunnar jag på då.

Smögen var vajert även i tjock mjölkdimma.

Lunchade med mina kunder som är bofasta, och de avslöjade att den värsta veckan är då när Stureplanskidsen kommer med sina hyrda motorbåtar och vräker omkring och kräks i folks trädgårdar. Oväntat va?

• Surfergirl

Morning!

Eh... vart är Toca? Det var evigheter sen man såg henne? Eller har jag missat nåt?

Svar på tråden Midsommargänget III