• flinx

Midsommargänget III

Det var jättekuligt med hemma-lunch och man får hemsk gärna sitta läänge i min soffa! LillHG gillade att slagga i den!

• flinx

Bull-Barbie!!

Rapport från Flinx-fronten: Uppvaktade maken på födelsedagen imorse. Han hävdar bestämt han fyller 24... Sen ville inte lill-fisen sova mera så vi har badat (för mkt olja i badet=slickfrisyr) och jag åt frukost vid lunch och ska nu små-städa då svärisarna är på väg! Skulle ha tagit dem ut på avenyn för ostron och skumpa men deras tåg är MEGA-försenat så det skiter sig nog. Hm. Trist! Tyckte det hade varit läckert! Lill-fisen tackar oxå för pekbok. Nu slaggar han i babybjörnen så jag kan pyssla lite!

• flinx

Hohoo! Snabb till flaskan!... Ja, jag är värsta alkot!
    Nä, skämt åsido. Jag håller mig till en max två enheter. Inte mer. Men ett glas vin till middan eller en pilsner ger inte några detekterbara värden i bröstmjölken. Och grejen är att man vill vara alert eftersom lill-pyret är beroende av att du vaknar och han behöver dig osv. Man vill inte somna för tungt mao.

Men faktiskt så får sprit vänta! Med den ranson jag unnar mig själv tar jag hellre ett glas vin till påskbuffén än snaps.

Har inte smörjt brön eller magge. Gick bra ändå.

Var NYKTER (hemligt nykter dessutom) förra midsommar... Lagom kul i ett land som detta där folk fyllnar till vid 20-snåret på midsommar!

• flinx

Pesis Anemone. Men du ska veta att folk TYCKER en hel del. Så att jag inte är helt VIT håller man liksom för sig själv. Folk tror man hittar på det där om att det inte går över i mjölken!

• flinx

Precis så har jag gjort Tanten. De är liksom inte värt mödan att argumentera med folk.
    Jag skulle givetvis inte göra NÅGOT som jag visste skulle vara skadligt för min lilla mini-Flinx.

Toca, lägg till icke-existerande lökar, håriga armar, ingen midja och noll pigment! Japp! Jag byter gärna till BullBarbies hylla i alpenland!

...fast den där vänskapen med hinken skippar jag gärna!

• flinx

smörj på! det är ju skönt och endorfiner är bra!!

• flinx

Jaa! Det vore nåt! Hur lång är du? Låt mig gissa. 168?

• flinx

feg gissning kanske? Medel.... men ser dig inte som nån 177 cm brud och ingen pygme heller...

• flinx

Det bidde inga ostron för mig idag. Svärisarna är fast på det försenade tåget from hell och är 6-7 timmar försenade... Oj så muntra de kommer vara när de väl kommer hit...

Svar på tråden Midsommargänget III