Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Jag skrev ingenting om misshandelsförhållandet elin för det är svårt att engagera sig i...även om man lägger sig i får man nog räkna med att hon INTE lämnar honom..o sluta lär han inte göra. De brottsoffer jag jobbat med behöver främst veta att det finns folk att vända sig till NÄR de väl klarar ta sig ur...det kan dröja till dess de överlever ett yxhugg i skallen eller barnen blir svårt misshandlade o de inser att det är en fråga om liv o död. Menar verkligen inte att det är en fråga om karaktär från den misshandlades sida, det är han som dragit in henne i sin sjuka cirkel; likna vid Stockholmssyndromet fast det kallas normaliseringsprocess.

• Timisen

Kopiera mitt inlägg o använd när ni vill totaldöda tråden!
    Vill tillägga att jag inte varit i någondera sits, vet inte hur hon mår stackarn, har bara jobbat med frågan. Så ni behöver inte beklaga...

• Timisen

Jaa jag blev lite avis på era spännande liv! Bara skrutt på tv och korta kvällar..den här tiden på året är verkligen...kul..en prövning...

• Timisen

När jag bli pensionär ska jag försöka bo utomlands vintertid...med en liten hemtripp kring jul

• Timisen

Asch, bara tvinga minipricken till en hockey- el golfkarriär!
    Natti natti

• Timisen

Tack gulliga elin, flinx mailade mig igår. Det var fantastiskt att läsa!

• Timisen

Oz...jag förstår dig och jag tycker det är åt helvete orättvist...

• Timisen

Klarar 11-12 sek o det var INNAN jag fattade att jag inte fick nudda svarta ramen...ren tur alltså, när jag började tänka på det blev det sämre Men gissa om jag får bli pilot överhuvudtaget

• Timisen

Bok, film eller tidningar, choklad, filt, tända ljus, samtal med människor som bara håller med och tycker man är bäst och så lite gråt om man behöver...det är mitt recept Ozzy

Svar på tråden Midsommargänget III