Midsommargänget III
Erkänn att ni vill bli gävlar allihopa egentligen!
Erkänn att ni vill bli gävlar allihopa egentligen!
Voffisen är tåååå tööööt!
Mors Munter! Du och jag här verkar det som!
Najs med möhippa Surfer!! Det låter ju rätt snällt ändå! Ledde du Friskis-passet eller stod du bara där och såg söt ut? Och fick du låna en stekhäll på McD till din mat eller fick du äta den rå?
Jag har varit megaförkyld i helgen och semesterdagen jag tagit i fredags blev lika med noll, jag låg i soffan med filt från fredag förmiddag till igår mitt på dagen, då jag beslöt mig för att ta tag i mitt liv, proppa mig full med alvedon och göra rätt för mitt uppehälle! Så jag städade huset inkl. badkarsskurning och bestämde mig sen att det var sista gången innan lillgrisen tittar ut! Hädanefter får mannen kryp runt i badkaret och gnugga!
Nu ett försök till jobbryck, jag fattar inte hur jag ska hinna klart allting till den 12 maj?!
Den sprayen ska jag minsann INTE berätta om för mannen!! Han kan gott ligga där på alla fyra i badkaret och slita som en annan skurkärring, det gör ju jag!! Däremot kanske jag köper den i smyg ifall jag inte blir nöjd med hans arbete...
Hur mår din ömma lekamen efter helgen då, Ozzy? Har vila gjort sitt till eller har du fortfarande värk?
Jag har ju haft en del sammandragningar, mina började nog oxå där runt v20 (kan nog stå mer specat i min kalender) och jag skulle nog beskriva dem som just att magen drar ihop sig och spänner på ett konstigt sätt (det syns även utifrån väldigt tydligt när den drar ihop sig), i regel gör det inte ont men kan kännas obehagligt, speciellt när magen börjar bli lite större.
Igår när jag låg på alla fyra i badkaret ex.vis så kom ju sammandragningarna som ett brev på posten och antingen så vilar man lite då eller så gör man som jag och skiter i det och fortsätter anstränga sig för man vill ju bli klar nån gång med det där helvetesbadkaret!
Har msn både hemma och på jobb (eller ok, på jobb är det Windows messenger, mycket mer boring men ändock!), vad har ni för nick då?! Eller hittar man det annorstädes? Jag brukar använda ett annat nick då jag loggar in där nämligen...
Jag har varit inne hos henne förut, hon och jag är ungefär lika långt gångna (åtminstone enligt hennes senaste bild) och jag kan säga att den magen lär jag aldrig få om jag så proppar i mig choklad morgon, middag, kväll!! Tre små pysslingar, jeeezeez!!
Hoj hoj!
Påskpsalmer?! En av mina dåvarande favoriter (när jag sjöng vackert i kyrkokör! ) var
"Och jesus går i solen, så levande och glad, bland vilda anemoner och silvergrå oliveblad.
Och det är vår, och det är påsk i Palestina-land!" tror jag det var! Fast det var nog ingen psalm, snarare en barnsång!
Pelin, jag känner igen värken... det är tydligen såna gånger man ska använda bältet säger min BM, när man ger sig ut på shopping i timmar o vid dammsugning!
Här är jättefint vårväder idag!!
Surfer, vilket datum är det som ni upphör att leva i synd nu då?! Jag har glömt... *skäms*
Är du medveten om hur kort tid det är kvar till 6 maj, Surfer?!?!
Och du sitter här och chabbar goja?! Snacka om att inte ta sitt bröllop seriöst!!