• flinx

Midsommargänget III

Är det bara jag som aldrig regebundet har rengjort ansikte och använt nattkräm! Lär väl få betala för det med rynkor, jag vet. Fy på mig men jag är oftast för trött för att joxa på kvällarna och för snål för beautyprodukter. Kör Oil of Ulay från ICA och Lumene Soothing Eye creme under ögonen. Thats it. OK -jag kör oxå YSL touche eclat concealer för mörka ringar...

Har svärisar på besök. Begränsat med data-tid. Men jag lovar att allt kommer bli bra!!

Förresten har jag inte konverterat till nya fl och gamla verkar fortfarande funka bra!?

HG - Goodonya girl! Tjoohoo. Och in och pinka i skogen vettja!

Nu vaknar sonen. Han har sovit gött i vagnen när vi gått på stan. Det är nästan våår i luften!

• flinx

man gräver en grop... näe vars! Nr två görs bara i nödfall under joggingturen!

• flinx

Har fyra syskon - är oxå rätt svår-retad!

"Waiting for my chikling to gosa with mig" Underbar kommentar!

Håller med Surfer om Cliniques sheer stay-matte puder. Är numera en produkt som jag har en av hemma och en på jobbet för att inte behöva ha en med sig!

Svärisarna och maken lagar mat i köket! Jag har bara dukat! Bra arbetsfördelning va!?

• flinx

Apropå chikling... Har nån hört låten Alexander Kyckling (mästare på cykling ) på radio? Har hört den och sjunger den nu för Lill-Flinxen! Skön trudelutt! Vill ha den som mp3!

• flinx

snorkråkor med _yoghurt_!

Pudret ger matt yta. Jag kör lite clinique underlagskräm (Clinique Superbalanced) (om jag ska fixa med smink) runt ögon alt YSL Touche Eclat som jag nämnde sist. Är jag blek tycker jag att Apotekets tonade hudkräm är super. En klick på vardera kind så ser man genast piffigare ut. Sen lite clinique puder!

Somnar alltför ofta med smink. Ska sluta med det. Fast nu blir sminkade tillfällen allt sällsyntare! Lillflinxen bryr sig liksom inte.

• flinx

Cocci Chikling - min franska räcker inte till...

Fast nappen som temp kan jag fatta grejen med!

• flinx

Öppna en flarra Timis! Eller smutta på en virre!
    Jag har avnjutit förrätt. Svärfars hemfiskade sikrom - mums.
    Nu lagar de huvudrätt i köket - jag är helnöjd med arrangemanget!

• flinx

Och Lill-Flinxen har helt och fullt charmat farmor och farfar!

• flinx

Stackare Elin! Kräkas upp hälften! Fy fan! Hoppas det där försvinner nån gång!
    Jag njuter faktiskt av lite öl till förrätten och till huvudräten som blir älgfilé och rotsaksrösti blir det rött vin. Mums!

Svar på tråden Midsommargänget III