Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Om A ar Mulle, who is the Skräplisa?

• Coccinelle

Ja men du far det om du vill Mulle Bulle!

• Coccinelle

Jag har last ut min astrologibok nu och det stod att jag ar androgyn, aldrig kommer att vaxa upp och alltid masta ha omvaxling.

• Coccinelle

Hm, jag tror nog pa sant som jag kanner for att tro pa for stunden.
    Ar nog egentligen ganska vetenskapligt lagd men det kanns sa trakigt sa jag trucker bort det, mycket mer spannande med hokus pokus liksom.

Hur kan man vara androgyn nar man har sa har stora rattar

• Coccinelle

Jag kan lura mig sjalv vart jag vill...

• Coccinelle

Mer skiftnycklar till folket!!!!!

Feminin till utseendet menar du eller?

Utseendemassigt ar jag nog lite av en kameleont, jag gillar att leka cool city chick ibland men mitt riktiga jag satter helst pa sig pojkaktiga baggyjeans och gympaskor.
    Om jag satter pa mig hogklackat sa klar jag ut mig.

Till sattet har jag ingen aning

wohooooooooooooooooooooooooooo

Fick precis veta att jag sitter och grimacerar helt sjalv framfor min dator nar jag pratar med er, mina kollegor har statt och studerat mig en stund.

• Coccinelle

God morgon kara ni!

Sitter och frullar framfor datorn mmmm

Maste gora klart en presentation till klockan 11 da vi har telefonmote. Lattare sagt an gjort sa jag maste nog speeda pa lite har.

Varfor har du en stressig kvall Munter, gaster?

• Coccinelle

Jakla EDF!!! (el/gas-bolaget)

De raknade ut hur mycket elen skulle kosta har under 2005 och de drog samma summa fran mitt konto varje manad vilket betyder att jag inte fatt nagra rakningar alls.
    For 1 vecka sedan sa hade de helt frackt dragit 5000 spann utan forvarning och utan att skicka nagot som helst bevis pa att vi har konsumerat mer an det de hade estimerat.
    Jag sa till min bankman att annulera det, vill checka forst for de ar inte att lite pa och det finns ingen mojlighet till negociering om det redan ar betalt. Man har val lart sig lite under aren!

Hur som sa har vi blivit straffade och kommer att tvingas till betalning anda! De har halverat el kapaciteten har sa nu maste man valja om man vill anvanda ugnen eller spisen...

• Coccinelle

Vad kostar el hemma i Sverige ungefar? Vad betalar man for i en hyreslagenhet hemma?

Har betalar man :
    megahog hyra
    bostadsskatt 1 gang per ar = 70% av en manadshyra.
    Varme
    Varmvatten
    Kallvatten

Svar på tråden Midsommargänget III