Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Bajs bajs hallonbajs, battre bajs har ingen haft!

• Coccinelle

wohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• Coccinelle

Heeeeeej!

Hoppas ni har haft en trevlig pask! Sjalv har jag knappt markt att det ar pask, far ta igen det nasta ar.

Var pa fest i fredags med det vanliga ganget och det var lika trevligt som vanligt, dessutom fick jag lara mig sjalvforsvar.

Kanns som att jag inte varit in har pa evigheter.

HG, forsok att tanka "hur an det blir sa blir det bra", sadana klyschor hjalper nar marken skakar

• Coccinelle

Bajskorv med kisssas wohooooooooooooooooooooo

Ingen hagel har inte, bara soooool Fast jag ser bara sol mot en vagg fran mitt skrivbord men anda!

Jag har en fraga till alla hundkunniga! Vi passar en familjs tik over pasklovet och vi har ju da sjalva en hanhund. De ar kompisar sedan var hund var valp, tiken ar 2 eller 3 ar aldre an var hund.
    Grejen ar den att hon loper men var hund struntar i det totalt, han verkar inte ett dugg intresserad. Strider inte det mot naturen?
    Nar hon har lopt vid tidigare tillfallen sa har han kant det pa 1 km avstand och gnallt och nar de traffades sa forsokte han kliva upp pa henne etc.
    Varfor reagerar han inte?

• Coccinelle

Ja Tanten, take it soft!

Harligt Timisen, goda nyhter!

wohooooooooooooooooooooo for synlig groda.

Klart slut fran Paris

• Coccinelle

Sa fungerar jag dagligen Min ical poppar upp meddelanden med ljud nar jag ska ga pa mote, om jag glommer att skriva in motet i kalendern sa blir det inget mote.
    Jag maste anstranga mig ganska mycket for att inte kliva in i en mycket mycket distra varld. Laste en artikel for ganska lange sedan och det handlar om att hjarnan ar overfull och darfor sa rensar man bort det som intresserar en minst fast det var ratt omedvetet for det var tydligen svart att styra med ren vilja och disciplin. Artikeln namnde ocksa nagot om hur svart "de levande kalendrarna" som har koll pa allt har att forsta dessa varelser

• Coccinelle

hahahaha ja det ar en bra forklaring!

Hur gar det med brollopsplanerna Surfer? Kanns det bra?

• Coccinelle

Lyckos dig Munter, jag ar vralhungrig men maste vanta 1H till...

Mmm brollop ar harligt, njut!

• Coccinelle

Och vi hade inte ens tranat i kyrkan, vi improviserade och det gick jattebra! Nar ingangsmarchen satte igang sa insag jag att det inte alls var den jag hade bett om men det gjorde verkligen inget, jag bara smajlade. Dessutom sa var det den jag absolut inte ville ha, den dar jattepampiga som de alltid spelar i amerikanska filmer haha.

• Coccinelle

Morning ladies!

Forsov mig, missade bussen och fick ga till taget, kom typ for en halvtimme sedan!

Och har absolut ingenting intressant att saga

• Coccinelle

wohoooooooooooooooooooooooooooooooooo

• Coccinelle

ah jag har salsakurs idag igen tra la la la laa

• Coccinelle

Nu har jag dansat fardigt, kanner mig rosig och lite skakis som efter bra sex

Danslararen ar naturligtvis ganska attraktiv och det kandes lite smaspannande att dansa med honom, vi gar runt sa man byter partner hela tiden. Han vill att vi ska komma till La Coupole en tisdagkvall for att dansa "pa riktigt" wohoooooooooooo

• Coccinelle

Ja usch det ar sa trakigt att bajsa, trakigare an att kissa.

• Coccinelle

Kanske har jag redan sagt det men nar ni sa att jag skulle forsoka oka forbranningen for ett tag sedan nar vi snackade kost sa kom jag pa att jag inte riktigt visste vad det innebar.. mamma fick mig att inse att bra forbranning inte nodvandigtvis betyder att man gor nummer 2 mer an vanligt hahahahaahaah

Jag har nog missat ratt mycket sjalvklara saker har i livet men skitsamma nar det finns roligare saker att tanka pa

• Coccinelle

Jaha men det ar ju logiskt, ju fortare och ju oftare det kommer ut desto mindre fastnar och blir fett tankte val jag typ, eller nagot... euh

Det var inte sa manga ar sedan jag larde mig vart nummer 1 kommer ifran, jag menar who cares det ar ju bara onodigt vetande.

• Coccinelle

Jag tycker inte ens att det hor till allmanbildningen!

Svar på tråden Midsommargänget III