Inlägg från: Pricken i ny tappning |Visa alla inlägg
  • Pricken i ny tappning

Midsommargänget III

Och här kommer jag! Har tåkigt själv hemma i soffan. Tänk att man kan längta efter nåt hela veckan och när man väl är där så blir man ... rastlös! Very strange! J gick på nattpass dessutom så jag njuter av mitt eget sällskap, vilket jag i och för sig gillar. Inge egofixerad jag inte...

Kanske också borde rensa lite papper men det har jag nog inte ork till. Roade mig med att kolla lite i Tussens krypin för att mota bort en del onyttigt godissug. Hjälpte litegrann!

• Pricken i ny tappning

Dricker du något gott vin ikväll Munter? Tänkte att det kanske hjälper till i sorterandet! Mera kreativt så

• Pricken i ny tappning

Och varför ringde du inte mig?

• Pricken i ny tappning

Jag fick rostbiff och potatissallad från ICA. Gourmeten har slagit till igen

• Pricken i ny tappning

Köpte även chokladmousse som jag funderar på att blanda ihop. Eller så spar jag det till skidskyttet imorgon! Svårt beslut!

• Pricken i ny tappning

No news from Flinxan?

• Pricken i ny tappning

Tja aningens kanske, men det slinker allt ner en hel del tyvärr. Har alltid varit en liten godisråtta och det har ju inte blivit bättre direkt. Ett tag i början då jag mest var sugen på frukt, men det gick över...

• Pricken i ny tappning

Funderar på om jag ska slötitta lite på Dödligt vapen III för artonde gången och somna in framför TV:n.

• Pricken i ny tappning

Ja, jag gör nog det. Riktigt trist sällskap ikväll. Sorry.

Bay, bay!

• Pricken i ny tappning

Eller gammal och gaggig!?!

Var ju tvungen att logga på igen och bemöta det där!

Tar dock tacksamt emot din polare framåt augusti sisådär.

Kram och gonatt!

Svar på tråden Midsommargänget III