Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Du har inte burit och släpat i helgen nu T? Fick du polarna till hjälp så du kunde ha nån att piska runt lite?

Hur många kvadrat är nya kåken?

• Surfergirl

Jaaa, just det. Verkligen skönt HG att det släppt såpass med syrran! Att börja kommunicera är ju verkligen ett brejk! Heja heja.

T, vi har runt 100 kvm i boarea, men sen har vi inredd källare som betraktas som biarea på 50 kvm. Ett jävla dammsugande, yes.
    Och vi har fortfarande inte kommit iordning! det är så mycket som ska rivas och renoveras så hela övervåningen är provisorisk just nu.

• Surfergirl

Men två gånger på lördagen ändå Mini! Bra jobbat. Det kanske var nån stark swimmer som hänger sig kvar som kom ut av det.

• Surfergirl

Åldern Timisen, åldern. Vi har blivit gamla helt enkelt. Så jääävla mycket skönare att ha en hemmakock, en schysst flarra vin och en bra dvd ibland!
    Men vad jag ibland funderar på är NÄR exakt hände den omprioriteringen i mitt liv? Det var ju inget aktivt val jag gjorde.. typ nä nu får det vara bra med krogkvällar. Det blev liksom bara så. Hm.

• Surfergirl

Tomas Ledin... nä. Annars är mitt konstanta kräkmedel Gessle. Jag KAN INTE FÖRSTÅ hur han har blivit så stor. Oj nu skrek jag.

Svar på tråden Midsommargänget III