Midsommargänget III
Timisen och Rally- för att få specialtecken, gå in under Start- Program- Tillbehör- Systemverktyg- teckenuppsättningar. Där ser man vad tecknen har för kortkommandon på just er maskin.
/Supporten
Timisen och Rally- för att få specialtecken, gå in under Start- Program- Tillbehör- Systemverktyg- teckenuppsättningar. Där ser man vad tecknen har för kortkommandon på just er maskin.
/Supporten
Morron! Freeeeeedag!
Du kan ta med lillflinxis och komma och åka pulka i vår trädgård, vår trädgård är nämligen hela kvarterets pulkabacke!
Munter- en komihåg: ta FRAM grillen, ställ FRAM klockan. Alltså det blir ljusare.
Nope Munter, tvärtom blir det juh. Det blir ljusare på morgonen.
GRAVID dammhög. Bättre än att bara vara dammhög, mind you.
Hej Timisen! Har du nåt i glaset?
Jag har Shiraz.
Gonatt Cocci. Jag ska ta mitt rövin och logga ur. Tror mina kära vänner kommer och hämtar mig tidigt imorgon för möhippa.
Tjingeling. Jag skulle bara rapportera att jag är obortrövad. De hade lurats, of course. Så nu får man fortsätta att sova med ett öga öppet...
Vi har istället varit på dagsutflykt till metropolen Borås, eller egentligen Gällstad där de har en outlet som vi aldrig varit på, Lager 157. Men det var skit. Köpte iofs två toppar som jag tyckte var fina, men annars var det mest skit. Andrahandssortering på jeans till vräkpriser, men vem fan orkar stå och dra efter rätt storlek när det är lönelördag och allt. Men men, då vet vi det. Ingen idé att åka dit nån mer gång.
Går du på gravvovattenjympa Elin?