Midsommargänget III
Jag känner verkligen att jag har kommit till den punkten att det enda som faktiskt betyder något är att bli gravad och få ett barn...
Jag känner verkligen att jag har kommit till den punkten att det enda som faktiskt betyder något är att bli gravad och få ett barn...
Inser av Elins inlägg att ajg borde läsa ikapp??
Men känns inte det alldeles fruktansvärt och uppgivet Oz? Är det inte så att du kan gråta egentligen?
Du har rätt Oz! Vad ska man göra - man kan ju eg. inte göra något! Jag och herr Munter har dessutom börjar få den där blicken mellan varandra som innebär:
"Tänker du också på vad jag tänker på? Barn!, Barn!, Barn!, Barn!"
Till bröllop tycker jag att man får köpa svindyrt och totalt onödigt! Fläska på Surfer! Köp både en korsett och en torselett så är du på den säkra sidan . Eller byt i halvtid
. Bröllop = påfläskning
Hej då Anemone! Ta lite fina bilder så att vi kan se något som inte är snö, snö, snö och åter snö!!
Jag har ännu inte kommit in i jobbtakter ska jag säga! Är så trött så att jag kan spy på morgonen och på kvällen stupar jag i säng efter middagen (typ nu!). På helgerna hinner man ju inte med något överhuvudtaget! Me not like
Rally!
Är så glad för din skull! Miljoner kramar till dig från mig!
Dock - berätta detaljer - Bim + vaddå är du på nu? Symtom? Ja allt!
Förvirrad Munter frågar Rally! Visst var du på spolning av äggledarna, eller försvann det i skidbacksresan? Det sistnämnda var det va - och ni fick knö till er en snabbis.....
Appropå min fundering igår - uppenbarligen blir det barn när man har äl och sex samtidigt
Rally är gravad! Rally är gravad!
Shit, vilken fantastisk dag detta blev! Det kunde man inte tro när man vaknade i morse