Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Gullegullan koko som en gök! KoKo! Jag bjuder dig två rum och kök. KoKo! Kom älskling coh gör ett försök - i mina två rum och kök!

• Muntra hundägaren

Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli!Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli! Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli! Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli! Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli! Hodellihejjan och hoddeliho, hodelihodelihodeli!

• Muntra hundägaren

Men hur kan du både ta långlunch och komma sent till jobbet Cocci. Här i Svergie hade nog chefen harklat sig lite lätt och kanske undrat om man hade alkoholproblem...

Jag är nog en Puh faktiskt. Går och småsjunger för mig själv och kan skratta högt och ljudligt om jag går själv just för att jag kom att tänka på något oerhört roligt. Munter =en liten sund knäppis

• Muntra hundägaren

Så hade jag det på mitt jobb sist more or less - det blir ju så om man jobbar i prjekt. En skitliten detalj kan ta flera timmar att göra medan annat går på två röda - så länge projektet gick i hamn fick jag jobba hur lite jag ville - det vill säga slita som en hund.

Hur mår gravade Rallypallymonstermoster idag då?

• Muntra hundägaren

På dem Rally! Får du ingen nu burk tycker jag att du ska öppna kesellaburken och hälla ut den i någons hår - alternativt inanför byxorna eller skjortan . ´Är man dum (dvs säljer gammal kesella) får man lida

Svar på tråden Midsommargänget III