Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Jag har en kollega som alltid kollar på lökarna när man ska prata med honom... omedvetet eller medvetet det vet jag inte men störigt som fan är det!

• Surfergirl

Eller hur! Jag kanske ska fråga honom. Men jag tror inte han tänker på det, han är inte gubbsjuk av sig i övrigt (men kan iofs komma med lite konstiga kommentarer ibland). Han lyssnar på vad jag säger i alla fall, verkar det som.

Hm, ja ja. Secket fôlk...

• Surfergirl

Jag har lixom börjat hålla armarna i kors lite demonstrativt när jag ska prata med honom, undrar om han fattar för jag tycker han kollar lite mindre nu.

U, Rally jag har inte vart på bio på evigheter! Men Brokeback Mountain har fått bra kritik? Den där nya av Colin Nutley har väl premiär idag med.

• Surfergirl

Oooo, är ytlighetskommittén igång... då vaknar jag igen! Clarins är medel av de dyra produkterna. Av de dyra är Clinque och Biotherm i den lägre prisklassen och Rubenstein och Dior i den övre.
    Clinique har 3 prdukter jag inte kan leva utan: T-zone shine control (om man ska se fräsch ut länge, typ på sitt bröllop kanske?), airbrush concealer, samt Pudret Stay matte sheer pressed powder (har nu bytt namn till Super-nånting powder). Helt grymma alla 3.

Mina polare skickade mess imorse: "Befinn dig där-och-där kl 11.00 ha oömma kläder" så jag åkte dit snällt och en väninna hämtade mig och så åkte vi och red på hennes hästar. Sen fick jag åka hem och "invänta följande instruktioner på sms". Efter en timme el så så fick jag "April april" på telefonen. Roliga, mina polare va?

• Surfergirl

Härligt med STORA varuhuset Elin! Och bra diciplin.

Vad skulle monsieur Cocci skriva till oss då?

• Surfergirl

Oooo, har ni en knullsoffa Anemone! Ha ha, vad härligt.
    Och vad härligt med en välbyggd man!

Fliiiinx! "Alexander Kyckling, mästare i cykling.. Alexander Kyckling, han vet vad han gör..." Iiiihhhh det är ju våran favvolåt! Den kommer man åt från P3´s hemsida, från Arkiv tror jag.
    För er andra som tror vi har tappat förståndet och aldrig hört Alexander Kyckling-sången så är det en typ Gullan Bornemark- barnvisa mixad med en nyare danslåt från radioprogrammet Salva.

Svar på tråden Midsommargänget III