Midsommargänget III
Japp, då fattas bara ett plus på kissestickan!
Japp, då fattas bara ett plus på kissestickan!
Exakt Mutter!
GULLIS-Rally!! Tack!
Shit, ni ska se Rallys helsidesresetips om Azorerna, mycket bra. Ska skriva ut och ta med mig. Vad kul att ni trivdes så bra där.
Deep shit, Prickis...
Mamma BM pratar om det ibland, 30-plussarna som kommer in till förlossningen och ska chefa runt och tror att de ska bestämma även över detta skeende i livet. Mooaahhaaaahhhaaa....
Men du verkar ha en soft och rätt inställning, Prickelino. Gott.
O, var det! Då kanske man skulle skaffa sig lite shag ikväll.
Vi har vart på valskurs!
Alla skojiga människor är gröna, men ni är inte på MSN?
Morning!
Kram till T! Jag håller med allt som föregående talare har sagt, försök att tänka positiva tankar och göra mysiga saker under soffliggandet. Se mysiga filmer, läsa bra böcker? Sudoku? Snyltarn kommer när han vill ändå.
Flinx, vilken tjiggig ( ) länk! Lägg i tipstråden, om vi andra skulle lyckas bli gravade nån gång. Vad härligt med prommis i Kvarnbyn! Där får man ju verkligen träna häcken.
Jamen det är ju bra Timisen för då (i juni) har du ju inte hunnit få kula än, så då kan du tjacka nåt fint som du även kan använda sen.
Jo tack, Cocci det känns ok. Men jag blir lite yrslig när jag tänker på att det är så nära nu.
www.bensinskatteuppror.se/
Skriv på, för bövelen!
Oooo, good luck till det Oz. Kan du inte ta med dig lite fin statistik och peka argt på? Min boss kör alltid oxå med "jaaa, du som går igenom siffrorna själv varje vecka vet ju vad vi har att röra oss med i lönekostnad..." yada yada yada...
Skitchef.
Produktiv dag i bröllopsplaneringsverkstan; jag har fixat alla placeringskorten, lämnat in våra ringar för gravering och puts, ok:at min vigselring som nu hade kommit, köpt sexy underwear, printat och fipplat ihop vigselprogrammen... check, check, check...
Och ja, jag är på jobbet.
Den är i rödguld med fem diamanter i, lite smalare än min förlovningsring. Princesslipade stenar (har jag lärt mig av Oz att det heter)
Hur går det på bajsfronten HG? Några framsteg?
Min polares son bajsade inte på 10 dar häromsistens. Shit, kan man ju säga då.
"...inte nodvandigtvis betyder att man gor nummer 2 mer an vanligt"...
Wooohoooo Cocci for president!!
you crack me up!
Va, halvtid redan Bebbe! Herregud vad tiden går. Grattis till det.
Morning ladies.
Meddelande till Munter.
Betyder inte ehuru however, typ? Hur som helst?
Jojo, men det finns ju vissa som inte ens kommit till 3 km jogging Timisen, typ jag...
Cartan, det är några bullar i ugnen här, närmast ut är väl Prickisbullen. Sen är det Tantbullen på tur.