• toca

Midsommargänget III

Hur var vattengympan Elin??? FÖrutom att du blev trött av den men det är väl nästan meningen? Eller är det fel slags trötthet?

• toca

SHär är det SOL!!!
    Snön är borta igen och faglarna kvittrar!

• toca

Ah, Cocci! Fy vad trist!!! Blir du inte förbannad sa du hoppar av sadant? Efter min dust med myndigheterna härom dagen har jag full förstaelse för frustrationen!!!

• toca

Här är ocksa elen svindyr vilket innebär att alla snalar nagot vansinnigt. Att ha tänt i fönstren eller i rum där man inte för tillfället befinner sig anses helt befängt sa ibland ser det ut som om det inte är nagon hemma pa flera kvarter. Trist tycker svensken som är van vid tända lampor...

• toca

Ja, men det stämmer nog Rally! Svenskar eldar pa som 17 och tycker det är normalt att ga i t-shirt inomhus mitt i vintern. Här tar man pa sig varmare kläder även inomhus när det blir vinter och haller nere temperaturen. I don´t like!!!!

• toca

Hello!

Idag ska vi vara husliga och aka och köpa trädgardsmöbler, krukor, frön och jord sa vi kan fa en härlig (?) trädgard i sommar! Redan nu kan man ligga ute i solen (dock inte i bikini!) och snart kan man nog sitta ute och äta pa kvällarna (om man har jäkligt mycket kläder pa sig, men ända!). Mysigt....!

• toca

Jag haller med dig Elin! Bilhandlare är vidriga!!!
    JAG skulle en gang i tid välja ut en Saab cab (tjänstebil sa jag hade ända inte köpt den där, men det kunde inte säljaren veta) och kliver in till en aterförsäljare som vägrar prata med mig. Istället vända han sig till min sambo och fragade vad HAN tyckte/ville osv. Han svarade att det var jag som skulle ha den sa det var inte intressant vad han tyckte. Säljaren grymtade, granskade mig och förlorade intresset. Gissa om huvudkontoret fick den informationen när jag började där nagra veckor senare!!!

• toca

Vi njöt hejdlöst av första vardagen i trädgarden igar! Planterade bärbuskar och monterade nya utemöblerna. Myyyyyyyys!
    Att sedan idiotkärringen till husägare kom och skrek som vanligt försökte vi bortse ifran. Hon är antagligen svart psykiskt sjuk, men det räcker inte riktigt som ursäkt när hon ställer till problem HELA TIDEN! Satkärring! Utan henne vore idyllen fullkomlig...

• toca

Var och var förresten - om man sitter i solen i t-shirt till kl 17 sa är det väl nästan SOMMAR?!

Svar på tråden Midsommargänget III