Midsommargänget III
Mmmm, gott HG! Är chokladpuddingsjunkie sedan barnsben. Måste genast hem och goffa i mig lite tror jag.
Lasagnen lät inte dum heller! Måste testas.
Mmmm, gott HG! Är chokladpuddingsjunkie sedan barnsben. Måste genast hem och goffa i mig lite tror jag.
Lasagnen lät inte dum heller! Måste testas.
Vad gör ni här storstadsbrudar?!? Swoosh iväg och käka muffins med er nu.
Nähä, men OSTRON, det går bra???
Morning Oz och Toca!
Snö igen Toca? Här är vår i Götlaborg! Nästan iallafall.
Att saker och ting funkar som det ska med den kvinnliga kroppen, det kan vi väl vara överens om att så är icke fallet, Munter...? Skönt att du känner dig bättre idag dock.
1700 ? Vad gjorde de med dig? 1000:- tror jag är mitt rekord hos frippan. Extensions eller?
Vad kör du för schampoo och balsam? Jag kör just nu Sebastians Body Double och är heeelt hooked. Det är grymt! Gillar iofs alla Sebastians produkter. Särskilt stylingprodukterna.
Vi tjabbade väl för nåt år sen om att det i den genomsnittliga (friska) kvinnan är tre ägglossningar per år som har förutsättningar för att bli en graviditet? Med äggkvalitet och allt som ska stämma.
Skulle vilja ha nån form av statistik över den aktivitet som försigått i MIN kropp, men det blir svårt att ordna. Hade vart högst intressant att veta om man exempelvis haft befruktade ägg som inte fäst o dyl... eller om jag ens haft ÄL nån gång? ATt jag haft välvuxna äggblåsor är ju ingen garanti för att de sedan har släppt på rätt sätt.
Har tagit blodprov i höstas för att möta progesteronnivå= se om jag ägglossat just den cykeln. Nivån var 15 och det betydde ingen ÄL den cykeln. Ett värde på över 30 skulle betytt ÄL enligt Cartman. Men när jag sen frågade gyn om det resultatet så sa han att jag inte skulle lägga för stor vikt vid det eftersom det kan ha tagits på fel dag i cykeln. Så det var i princip waste of my time, då. Suck.
Welcome back Anemone! Men fåglarna kvittrar här med...? I alla fall hemma hos mig!