Midsommargänget III
Gör inget överilat nu tjejer!
Behöver jag paminna om spyor, foglossningar, klittsprickningar, mjölkläckage, evig roll som mjölkko, kvartsamtal i skolan och tonarsrevolt!?!?!?!
Gör inget överilat nu tjejer!
Behöver jag paminna om spyor, foglossningar, klittsprickningar, mjölkläckage, evig roll som mjölkko, kvartsamtal i skolan och tonarsrevolt!?!?!?!
ARHRHRGRGRHHRG! De haller pa att gräva för nagon vattenledning här i omradet och HELA HUSET vibrerar, skakar och mullrar sedan 06.30 i morse. Fan! Har de aldrig lunchrast eller???? Och hur länge ska de halla pa?!?!?
Aha! Äntligen! Bra att du berättade det för mig Timisen för man har ju varit lite nyfiken...
Kallar du mig segdeg? Jag svarade pa ditt inlägg om min orgasm pucko!
Jag har alltid full koll pa din mens och vet när du ska spruta i näsan! Inte minst för att det hela börjar pa en sa utomordentligt viktig dag som tisdag!
Tre är MANGA!
Jag hade en skum känsla i början att det var tva men sa är det ju helt klart inte! Men TRE!!! Va 17 nojjar man för egentligen i jämförelse med det!?!?
Va? Varför för mig??
Aha. Jag far nog läsa tradarna lite nogrannare da.
Mhmmm.... Citatet i en av tradarna säger;
Nära föräldraskap för mig är att lyssna på sig själv och sitt barn och göra det som känns bäst och inte det som ?experterna? säger. /Challis
Sa langt är jag med. Men sedan ingar det tydligen i konceptet att amma minst (!) tva ar och samsova upp i tonaren. Tja. Det far du nog testa själv Timisen!
Jaha! Vad har du nu ställt till med?
Tjoho! Timisen har blivit president!!!!