• toca

Midsommargänget III

Gör inget överilat nu tjejer!
    Behöver jag paminna om spyor, foglossningar, klittsprickningar, mjölkläckage, evig roll som mjölkko, kvartsamtal i skolan och tonarsrevolt!?!?!?!

• toca

ARHRHRGRGRHHRG! De haller pa att gräva för nagon vattenledning här i omradet och HELA HUSET vibrerar, skakar och mullrar sedan 06.30 i morse. Fan! Har de aldrig lunchrast eller???? Och hur länge ska de halla pa?!?!?

• toca

Aha! Äntligen! Bra att du berättade det för mig Timisen för man har ju varit lite nyfiken...

• toca

Kallar du mig segdeg? Jag svarade pa ditt inlägg om min orgasm pucko!
    Jag har alltid full koll pa din mens och vet när du ska spruta i näsan! Inte minst för att det hela börjar pa en sa utomordentligt viktig dag som tisdag!

• toca

Tre är MANGA!
    Jag hade en skum känsla i början att det var tva men sa är det ju helt klart inte! Men TRE!!! Va 17 nojjar man för egentligen i jämförelse med det!?!?

• toca

Mhmmm.... Citatet i en av tradarna säger;

Nära föräldraskap för mig är att lyssna på sig själv och sitt barn och göra det som känns bäst och inte det som ?experterna? säger. /Challis

Sa langt är jag med. Men sedan ingar det tydligen i konceptet att amma minst (!) tva ar och samsova upp i tonaren. Tja. Det far du nog testa själv Timisen!

Svar på tråden Midsommargänget III