Midsommargänget III
Tips till toca...?
Fortf står den jävla mätaren på 1399? Jag får helt enkelt räkna alla besökare o kolla om det är 1399..
Tips till toca...?
Fortf står den jävla mätaren på 1399? Jag får helt enkelt räkna alla besökare o kolla om det är 1399..
Näe fan bebbe, jag kan forts snacka handikapp...tar inga som helst hänsyn till era gravnojor!!!
Ringde just en kompis som mått piss men som nu fått besannat det hon i princip visste; deras unge lider av autism Och jag känner mig lite grisig för jag har verkligen ogillat den lilla tjejen...
Det registrerades sent men TOCA den gravida lilla grisen blev ändå nr 1400... O eftersom hon efterskänkte vinsten så blir JAG gravad!
Låt honom träffa folk som pratar vackra språk oxå!!!
Vilken bra idé att bebbe kan kolla upp om du är en lennart!!! Hade tänkt be henne om det faktiskt!
Men du är väl yoga-vig m h t dina sportmeriter?
Suck vad alla jobbar här...
Jag har ett dilemma; förr jobbade jag privat och var så överlastad m jobb till så högt tempo att jag var speedad på gränsen till det osunda. Nu jobbar jag inom det offentliga och är så uttråkad o jobbar undan så snabbt att jag typ somnar med fejset i tangentbordet...lyxproblem?
Jamen vaffan vig är man eller inte...
Jag är inte vig.
Och heter inte stig.
Och inte får jag ha extrajobb/ftg som konkurrerar m mitt nuvarande jobb...