Midsommargänget III
Varför...din hårfamilj har väl alla bättre hår att ta tag i än en slät page?
Varför...din hårfamilj har väl alla bättre hår att ta tag i än en slät page?
Alltså de där med 80-talsrufs à la Pernilla o piccadilly circus?
Hela grejen m lyckopiller är att de ska kombineras med terapi o knappast skrivas ut på distans. Har man urinvägsinfektion så har man, det lär inte hjälpa om du komb pillren m terapi
Japp, det är det du o jag har just nu!
Ganska oklart vem som bör räknas som patient...men det var det ju även i gökboet...
Jag är definitiv galen!
Ska utnyttja träningstimmen nu...eller kanske inte en hel timme men kanske en halv
Vid mitt skrivbord gör jag iaf ingen nytta
Nänänä..DU fick medhåll toca.
Ja, jag vet att lyckopiller är lika missvisande som ordet föräldraledighet, men jag gör mig förstådd. Det är ingen risk för missförstånd från min sida och ordets bokstavliga betydelse tror jag fyllts ut med vidare definitioner av den som är det minsta intresserad av ämnet.
Eftersom det är lika vanligt att ha en personlig relation till lyckopiller som till alkoholism, o eftersom området rent medicinskt är ganska outforskat (se bara larmrapporterna gällande gravida) färgas åsikterna av känslor. Lägg till detta att lyckopiller - rätt el fel - ofta utmålas som den enda gränsen mellan liv och död och du har en ganska laddad fråga.
Men till fet- o segaspekten; mkt vanligt är att man ordineras att komb sina lyckopiller med lugnande medicin och möjligen är det just de sistnämnda alt. kombinationen som gör en fet och seg...biverkningarna är många och olika, svårighet att få orgasm är inte den enda, mkt vanligt är att man överhuvudtaget tappar all sexlust, vilket jag anser är en drastiskt försämrad livskvalitet. Försvararna av lyckopiller anv ofta även här argumentet att det är bättre att vara sexlös än död..och det klart Men jag tror ju inte att lyckopiller är den stora skiljelinjen mellan depressionsavgrund o livslust så ofta som utmålas, jag tror det oftare är ett otillräcklig lösning på ett mycker mer komplext problem.
Hej svejs...läser ikapp.
Har yogat i nära 1.5 timme och det var bättre efteråt än när det pågick...