Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

köpt en Toblerone...

och lite nyttigare saker såsom äpplen och apelsiner. Får se om jag blir nå piggare?

• ElinPeelin

AJJJ tanten, hoppas det är dina ihopmosade tarmar som bökar lite. Hade själv jäkla magknip i helgen, men det gick över på kvällen. Hade väl ätit nåt knasigt eller nåt.
    Hoppas du mår bättre snart!!

kram

• ElinPeelin

vi stockholmare kallas ju för fiskmåsar (skriker och skräpar ner...)

• ElinPeelin

He he, jag visste väl att jag skulle sno platsen hos dig Oz!

Jag är oxå orolig över Tant, hoppas hon hör av sig snart?

Idag ska jag ha en liten "skola" med personalen, så jag måste förbereda mig. MEN jag kan inte hitta mappen på datorn där jag har sparat allt... verkar vara raderad?!?!? FAN fan fan...

• ElinPeelin

Ååhh va nice timisen!!

Skönt att höra att Tant är bättre.

Flinx, jag tycker du är glassig

• ElinPeelin

Nu ska jag o min vik åka iväg på lev.besök... bye bye

• ElinPeelin

åh va skönt att det är bra med Toca och Tant, snart är det obligatorisk inloggning här varje dag som gäller för gravade, så vi slipper vara såhär oroliga!

Lillpricken har lagt sig till rätta för födsel alltså! Herregud va spännande!
    Hur känns det i gamla/nya lägenheten? Har ni fått er vagn?
    Vi har inte beställt någon ännu, men vi ska göra det snart. Men jag funderar på att åka o kolla på bilen vi tänkt byta till först.

Ätit stuvade makaroner och falukorv, och det var hemskt gott! Ibland glömmer man bort dom enkla husmanskosträtterna....

• ElinPeelin

Rally; jag skickar ett brev till dig idag, så får du kolla vad du vill behålla.

Igår kväll hade vi ingen tv-sändning så jag la mig o sov i stället, kl 20,30. Sov tills klockan ringde 06,30 (en pisspaus vid 01 hade jag) men ändå känner jag mig helt stenad och dödstrött. Måste bero på vädret? och sommartiden??

• ElinPeelin

Tog jag platsen Timisen????? *biter nervöst på naglarna*

Svar på tråden Midsommargänget III