Midsommargänget III
själv ska jag äta en torr gammal lasange, som legat i frysen lääängre än vad den borde....
själv ska jag äta en torr gammal lasange, som legat i frysen lääängre än vad den borde....
ikväll blir det tjockpannkaka hemma hos oss (om inte planerna ändras)
rycker o har sig nära muffen, så jag tror grejjen i magen har hicka?
Bara en timme kvar... sen slutar jag... Yippy!
nej Munter, nu hade vi chansen att lura Bebbe att "vahetterekorv" = bajskorv!!!
idag har Volmar namnsdag
ja, vi som har träffat Oz"girl" vet ju att hennes bländande leende är oslagbart, så där kan man inte tro att hon stoppar in nå korvar alls...
kan ni läsa i min gravningskalender????
nu packar jag ihop. Hav A najs ivning!
verkar som att man måste lägga ut den för ALLA eller ingen. Fnys! Allt för att tjäna pengar på "forumet som är gratis"...
Nämen Tant!!! Ligg ner o ät pralinerna i lugn o ro!
Vi vill inte att du ska kläcka snyltaren NU, utan du får snällt vänta tills det är dax!
hej hej
varit hos BM idag och allt verkade bra. Fick ta dom vanliga proverna. Magen mättes och vi fick lyssna på hjärtljuden igen. Gnällde lite över mina besvär, och hon gjorde noteringar, för det är inte så mkt man kan göra.
Anemone: jag har inte så stor koll på bilverkstäder, men vet att det finns en sådan utanför/mittemot Hemköp, Mekonomen.
Vi lämnar in vår på Peugotverkstan vid arvid nordqvist.
i eftermiddag tänkte vi åka till KS på informationsträff i aulan. Är väl info om förlossning o sånt, så vi får se om sambon svimmar...
Timisen, här nämner dom dig...
www.familjeliv.se/Forum-7-148/m8625677.html
sid 26...
ja, hon öppnade en egen tråd, när hon inte hängde med i svängarna här inne hos oss...
jag är imponerad Flodisen, av ditt inlägg! Jag kan bara säga att jag/vi har haft funderingar nu när inte min mamma finns i livet o pappa bor 45mil bort och sambons föräldrar inte finns kvar... man känner sig rätt ensam, för det är nästan bara föräldrar som ställer upp dygnet runt.
Märkte det i påsk. Kände mig jätte ensam och ledsen. För mammas kärlek (som man många gånger ha tyckt varit jobbig) saknar jag fruktansvärt. INGEN kan ge mig den tryggheten och kärleken som hon. Självklart försöker pappa, och han lyckas bra, men det går inte att likställa.
Tant;
jag ska föreslå födelsedagspresent grejjen åt sambon, för han fyller år i juni, så det skulle ju passa bra
NU har det slutat snöa, jippy!
hej hopp
orkar inte skriva så mkt, har läst ikapp, och har blivit fotograferad av sambon (herregud vad man ser ut?!?!)
Gratulerat Cartman såklart! Och grattis Bebbe som är i halvtid! Själv är jag idag på dag 199, vecka 29! Kan knappt fatta det själv!
godmorgon, idag är jag uppe med tuppen. Kunde inte somna för dom körde med sop och tvättbilar på gatorna här igår till 24. Sen vaknade jag kl 05,00 av att dom börjar med lövblåsning på morgonen, så jag kunde inte sova.
Men det är ju fredag!
Fint väder ute, men frost på marken. Men ska gå till jobbet idag och få lite frisk luft.
Pratade med pappa igår o han berättade att dom har 20-30cm snö kvar på gräsmattorna och hade haft -10 på natten till igår! Skönt att man slipper det ialla fall!
Nu ska jag äta lite frukost....