Midsommargänget III
Hahahaha! Ni är ju för roliga!
Nyss hemkommen med sprillans ny skrivare! Vår gamla kostade också ca 900. Nu går exakt samma skrivare på ca 700. Den nya kostade 1500.
Hahahaha! Ni är ju för roliga!
Nyss hemkommen med sprillans ny skrivare! Vår gamla kostade också ca 900. Nu går exakt samma skrivare på ca 700. Den nya kostade 1500.
Gud så skönt det lät Munter! Jag ska installera skrivaren och sen ska bara mannen komma hem så ska vi gå och träna! Ska bli skönt faktiskt, jag har inte tränat sen i fredags.
Godförmiddag gals!
Alla hjärtans dag... Vi har inte bestämt att fira på nåt speciellt sätt. Vi ska nämligen spendera större delen av kvällen på Skatteverket(!) på deras startaegetinfo! Kan det bli mer romantiskt??!!
Men när jag gick upp i morse hittade jag lite gulliga lappar här och var. På toa, på diskbänken, i skafferiet, på datorn... Jättegulligt. Sånt uppskattar jag nästan mer än om han går och köper saker. Fast jag tackar förstås inte nej om han vill köpa presenter till mig...
Jag köpte smålökar för några veckor sen, både pärlhyacint och iris. Men de har i princip blommat färdig nu. Men det var fint så läng det varade! Tulpaner är också annars en MinitinaFavvis. Vårkänslor! Ska nog gå och köpa en bunt idag tror jag!
Välkommen hem Prickis. Kul att ni haft det supermysigt!
Anytime now Flinx!
Just ja! Det glömde jag ju kommentera! Grattis till outning på jobbet Bebbe!!
Hej tjejer!
Ah, Anemone har kikat in! Welcome back!
Usch vad jobbigt det måste vara HG! Jag håller också med de andra. Skit i vad AW skriver! Jag såg förresten på TV (tror det var nåt gammalt babyboom-avsnitt eller nåt) en "duell" Anna Wahlgren vs Katerina Janouch. Dvs om just såna här grejor om matning, nattning etc. som de skrivit i sina resp. böcker om. Jag tyckte redan då att AW:s sätt var lite föråldrat och KJ:s lite mer logiskt. Generellt alltså.
Skönt att ni fått sova lite längre idag.
Tanten - Är det "listan" som sambon ska ta itu med i källaren?
Hockey intresserar mig inte nämnvärt heller. Tittar inte mycket på OS alls faktiskt. Jag kan tycka det är kul när jag väl tittar, men jag ger mig liksom inte tid till det. Tycker jag tittar så mycket på TV ändå.
Morgontrött? Jo det är jag verkligen också. Men jag ställer klockan på 8 varje morgon (på vardagarna). Ibland om jag är supertrött kan jag snooza till närmre 9 men oftast går jag upp sådär kvart över ungefär. Men jag är däremot jätteseg hela morgonen och sitter länge och äter frukost och läser tidningen...
Munter - Din sambo har rätt. Det kommer att ordna sig till slut. Men jag känner ju så klart igen din misströstan. Man har den ju från och till själv. Det är ju en jäkla bergochdalbana hela tiden mellan att försöka va positiv och de negativa tankarna.
Kram
Krystar du Flinx?
Nä, jag såg det nu... Hon pysslar.
Oh my god!! Det verkar som att ännu en fab-bebis kommer att födas inatt!!
Vi tänker på dig Flinx!! Och support-andas.
Natti natti
Hahaha! Sorry Flinx. Jag läste lite för snabbt. Får ju också ursäkta mig med att jag var dead tired efter ett hårt träningspass och var på väg att knyta mig. Jag hade redan stängt av hjärnan... Man går ju och är så förväntansfull nu att jag nog såg vad jag ville se helt enkelt. Kom igen nu Lill-Flinx, kom ut NU!!
Häftigt med kicks Elin!!