Midsommargänget III
Kramar till Toca!
Hurrarop till Flodis som sorterar papper en söndagsmorgon
Kramar till Toca!
Hurrarop till Flodis som sorterar papper en söndagsmorgon
Inte bra att var inne här samtidigt som man gör syltade apelsinskal - allt höll på att brännas fast i en brun smörja i botten av kastrullen
Sexat loss har vi gjort, dock ingen äl - inte idag heller! Livmodern värkte i fredags och igår - idag ingenting alls! Hm - har jag tappat bort min tjejmage ?
Jag testar ju med CB:s digitala varje morgon vid samma tid ungefär (08.00-bläcket sisådär) så jag kan ju inte ha missat äl av den anledningen?
Nej, det kan ju ta lång tid efter ett MF innan kropppen är sig själv igen. Tyvärr ! Dock har jag läst på diverse kvinnorklinikers hemsidor att om första mensen komeer som den ska, dvs i lagom lång cykel efter MF (som en vanlig mens alltså där MF är mensens första dag), så kommer i regel ÄL som vanligt...
Tidigare har mina älsmärtor kommit först efter själva äl, en cirkus två eller tre dagar, men nu har jag ju använt älstickor sedan i måndags och sista blödningsdagen var i lördags.
Ja, herre gud - jag vet ingenting längre känns det som!
Och: jag orkar verkligen inte med en kropp som inte funkar! Då kommer jag definitivt att gå ned i en svacka igen! Då hjälper nog inga annadagjulorgasmer framför brasan i världen
Tack vad du är gullig Flodis! Kram till dig
Och nu måste jag dunsta. See you tonight
Nämen allt naturligtvis Surfer! Vad trodde du
?
Och en Munter