Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

Kramar till Toca!

Hurrarop till Flodis som sorterar papper en söndagsmorgon

• Muntra hundägaren

Inte bra att var inne här samtidigt som man gör syltade apelsinskal - allt höll på att brännas fast i en brun smörja i botten av kastrullen

• Muntra hundägaren

Sexat loss har vi gjort, dock ingen äl - inte idag heller! Livmodern värkte i fredags och igår - idag ingenting alls! Hm - har jag tappat bort min tjejmage ?

• Muntra hundägaren

Jag testar ju med CB:s digitala varje morgon vid samma tid ungefär (08.00-bläcket sisådär) så jag kan ju inte ha missat äl av den anledningen?

• Muntra hundägaren

Nej, det kan ju ta lång tid efter ett MF innan kropppen är sig själv igen. Tyvärr ! Dock har jag läst på diverse kvinnorklinikers hemsidor att om första mensen komeer som den ska, dvs i lagom lång cykel efter MF (som en vanlig mens alltså där MF är mensens första dag), så kommer i regel ÄL som vanligt...

Tidigare har mina älsmärtor kommit först efter själva äl, en cirkus två eller tre dagar, men nu har jag ju använt älstickor sedan i måndags och sista blödningsdagen var i lördags.

Ja, herre gud - jag vet ingenting längre känns det som!

• Muntra hundägaren

Och: jag orkar verkligen inte med en kropp som inte funkar! Då kommer jag definitivt att gå ned i en svacka igen! Då hjälper nog inga annadagjulorgasmer framför brasan i världen

Svar på tråden Midsommargänget III