Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

Ha det bra Anemone ! Men du snöyra - fyfan!! Hos oss är det faktiskt blå himmel, sol och fågelkvitter

Dock tror jag att tidnigsutbärarna skämtade aprillo med mig idag, trots att det är andra april - ingen tidning i brevlådan . Hatar morgnar utan tidning

• Muntra hundägaren

Vilka mysiga svärföräldrar du har Flinx . Nu menar jag inte att de är gulliga för att de lagar middagsmaten, utan för att de har med sig massor av lokala delikatesser Ni verkar verkligen ha haft en mysig lördagskväll

Surfer ! Påhittiga vänninor!! Det gäller att ta hjälp av skrock och tradition när man ska möhippa någon

Hudcremer - oj, oj, oj - har nog använt olika specialare sedan första ring! Nu använder jag Biothermes olivcreme (för torr hud). Superskön och superdryg! En burk räcker nog i två månader skulle jag tro. Rekommenderas varmt

Smink började jag med tidigt. Tyvärr var man inte så dukig i början. Kajalen hamnade långt under ögat - jag måste ju ha sett ut som ett mycket ungt fyllo , men man lärde sig ju efter ett tag. Till vardags idag använder jag lite ljus ögonskugga, svart eyeliner, maskara och lite rouge. Det räcker

Hade en tid i högstadiet/gymnasiet när jag använde ljust, nästan vitt puder, för att se så blek ut som möjligt. Röda läppar till det och mycket svart vid ögonen. Lite väl avancerat för att vara så ung kan jag tycka idag

• Muntra hundägaren

Ja, Elin - du är verkligen , tillsammans med fru Selitz och fru Nyman ett bevis på att de där svindyra krämerna verkligen fungerar! Jag tycker också att det är så underbart roligt att ni får era reklamkontrakt förnyade år efter år efter år! Det är verkligen ett upprättande för alla kvinnor i alla åldrar!!

• Muntra hundägaren

Städa, städa varje söndag, och så varje jul, för det tycker jag är kul! Men aldrig mörda på en lördag för det verkar skumt, och det tycker jag är dumt!

• Muntra hundägaren

Hoddelihoo!!

Har fått nytt skrivbord . Enda stället man kan ha datorn på är så att skärmen är riktad ut mot korridoren=allla kan se om man tjabbar med er. Får alltså hålla mig till kvällsprat med er!

• Muntra hundägaren

Mens . I alla fall spottings och man kan faktiskt börja en tisdagsmorgon på ett bättre sätt! Störtbölade i duscehn och gick sedan in i sovrummet och skrek ut min ångest för herr Munter som beslöt sig för att ta sovmorgon. Han fann liksom inte någon anledning i att ta tag i dagen...

Och det förandleder ju den dagliga frågan: hur faan kan det inte bli barn när man har sex under ägglossning?

Nu är ju i alla fall möjligheten att bli mamma under 2006 bortblåst - och året har ju bara börjat...

Detta bevisar ju att teorin - nytt jobb = pluss på stickan inte fungerar i praktiken.

Svar på tråden Midsommargänget III