Midsommargänget III
Åh vad mysigt att ni ska fika! Rally - du kan väl dricka en sisådär fyra koppar kaffe för min del
Åh vad mysigt att ni ska fika! Rally - du kan väl dricka en sisådär fyra koppar kaffe för min del
Usch Surfer - har du en slajmgyn? Det måste jag ha missat totalt - det låter inte kul alls .
Skönt med sovmorgon Tanten! Då gick du och jag upp samtidigt idag
Någon har fått post tror jag bestämt
Nu är det lunch !!
Ja, man är ju nyfiken och vill veta
Men det tjänar ju ändå inegnting till att knulla för några jävla barn/foster/kolabönor/ärtor får man ju aldrig till
Att knulla bara för att det är kul och skönt har jag nu slutat med för länge sedan. Även om man har mens tänker man "Det finns kanske en liten chans ändå".
Kan man strypa sig själv?
Vi har ju kört med avbrutet samlag som preventivmetod sedan vi träffades för sju år sedan. Totalt onödigt inser man ju nu....
Morrn Oz? Bättre dag idag? Min är överjävlig . dessutom är jag uttrkad och måste läsa in mig på en massa material. Kommer bombis att somna...
Dessvärre tror jag inte att man kan komma över tänket Oz. Det är ju naturligt att vilja, längta och för min del är det inte bara en hjärnaktiviteter, utan även en fysisk aktivitet. Kroppen skriker ju efter barn. Hade inte den fysiska längtan varit så påtaglig hade man kanske kunnat stänga av hjärnaktiviteten; andra saker kan man ju lätt förtränga, men inte detta.
Dessutom är man ju två om längtan. Vi pratar om det minst en gång per dag. Kanske inte just så konkret ?åh vad jag längtar efter ett barn tillsammans med dig?, utan ?När vi får barn?. Vi har till och med börjat säga ?Om vi får barn?, vilket väl säger en hel del om sakernas tillstånd.
Well, man lär ju sig en hel del på resans gång måste jag säga: livets största besvikelse är att inte få till ett barn.
Allt känns bara så jävla meningslöst