Inlägg från: Flodisen |Visa alla inlägg
  • Flodisen

Mornig ladies!

Jag borde också klippa mig...

Har aldrig ätit lyckopiller, men mamma sak visst ha ätit nån gång. Det svåra var visst att sluta, man var tvungen att göra en nertrappning - annars riskerade man en rejäl depresion.

Idag ska jag lära mig att styrekträna. Sen ska jag åka till Huudstaden. Jag som vill åka skoter i solskenet...

• Flodisen

Godmorgon! Idag ska jag få massage på morgonkvisten, så jag har lite längre startsträcka idag. Det är ingen idé att gå till innan. Frågan är om jag kommer att få massage då jag känner att jag har en begynnande förkylning i kropppen...

• Flodisen

Jag har faktist tid att bli sjuk. Eller ingen kommer att bli lidande i någon större utsräckning om jag är borta från jobbet. Så jag tror att jag chansar... Living on the edge

• Flodisen

bajbaj på er alla!

Tanten - granner verkar iallfall förstå att det kan komma att låta om deras hus. Och nu kan du/ni/sambon gå in och säga åt dem rejält om det blir för mycket med föräldrarnas tillåtels. Jag ser det som positivt. Fast ja det kommer kan nog bli lite dunka dunka genom väggen. Fast då ett dunka dunk som man kan diskutera med människor man inte känner

Helgen är för mig fullspäckad. Jag ska träna 2 ggr imorgon av helt olika anledningar, ta bort hår i ansiktet , åka till stockholm och äta middag med min syster och föräldrar. På söndag ska jag gå på mässa. Förhoppningsvis har jag då ingen eller minimalt med träningsvärk från lördagen. Men jag fasar redan nu... mitt mantra är just nu "stretscha ordentligt, stretscha ordentligt"

• Flodisen

Först ska jag styrketräna, fast bara lite eftersom det är kurs. Vi ska gå igenom maskiner för mage och rygg. Det är egentligen inte så jobbig träning eftersom större delen är är genomgång. Efter det , dock med 1,5 timmes paus, så ska jag på spinning med jobbet för VIP-injundna. Dvs hela perrsonalstyrkan, och de kompisar vi vill ha med oss. Vill ni hänga på så är ni välkomna!!! Jag tror att vi kanske bli 5 + ledaren = ingen trängsel direkt eventuellt kommer spinningpasset att avslutas med lite core (ett för mig okänt begrepp?!)

• Flodisen

HAlloj!

Jag har så mycket att göra på jobbet att det svämmar över, än så länge är det inget som släpar efter som sn stoppkloss. Det är roligt och helt olika saker så det känns okej.

Timisen - min Blodssyster , mensen är på ingång här också, än så länge bara spotting. Det är 15:e mensen för mig.

Nu har det gått 90 dagar så nu måste jag ta tag ock ringa om utredning. Vet inte hur det ska gå till då jag sällan sitter själv vid telefonen. Antingen är det en bunt som behöver hjälp eller så är det kollegor. Känns lite knäppt att ta telefonen med sig och knata iväg. Jag vill vara själv och provat när jag ringer sådana samtal. Dessutom så tror jag att man lämnar meddelande på en telefonsvarare som sedan blir man uppringd - då kan man ju inte alls välja tillfälle.

Midnattsloppet. Jag har funderat flera gånger, men faktiskt inte kommit så långt. Jag har sprungit/joggat vårruset och tycker att min smärtgräns (inte så vältränad) går där någonstans.

• Flodisen

Jo såklart att jag gör det. Saken är den att jag glömmer plocka fram den ur väskan eller jackan så jag hö den inte. Måste bli bättre på det där... Det ringer så sällan i min mobil, så det har inte så hög framtagningsprioritet.

Svar på tråden Midsommargänget III