Inlägg från: Flodisen |Visa alla inlägg
  • Flodisen

Midsommargänget III

Mitt andra meddelande är inget aprilskämt.

• Flodisen

Aha, jag är tillbaka efter träning light och husvagnsspaning.

Imorse kunde jag inte skriva inlägg, bara läsa. men jag upptcäkte att det verkar kunna lösas om jag byter browser. Mozillan fungerar inte att byta konto, däremot gick det bra med explorer. Meckar dock fortfarande...

• Flodisen

Nehej du Flinx. Du är inte ensam med lite krämer, jag använder ännu färre krämer än du. Typ ingen. Lite LDB av nån variant (som är för kroppen) används på hela kroppen även ansiket vid behov.

• Flodisen

Cocci, jag är nog inte SÅ rynkig så du minns nog rätt.

Men jag ser väl inte purung heller. Men utseendet sitter väl inte bara i antalet rynkor?!

Jag anväder inte så mycket smink heller, som mest mascara(!) vid fest. Fast det beror INTE på lathet utan mest på okunnighet. Jag blev skrämd i mellanstadiet av de två tuffa tjejerna i klassen. EN dag fick jag vara med dom. De sminkade mig och jag såg för jävlig ut enligt mig själv. De tyckte att jag var fin... Jag tror att jag lovade mig själv vid detta tillfälle att aldig sminka mig offentligt innan jag kunde göra det bra. Och jag har liksom aldrig lärt mig... Fast jag känner att jag gärna skulle lära mig, för jag tror att jag skulle gilla det om jag kunde det.

Och tränat har jag alltid gjort, trots att jag var pinnsmal i mitt något yngre liv. Fast det var i och för sig inte för att hålla formen utan för att det var roligt och för att min rygg och knän inte skulle pajja.

• Flodisen

Jag ingår helt klart i mulle och sportkategorin. I gymnasiet hade jag en släng av punk/synth, men jag passade aldrig inte riktigt in. För lite smink och för mycket naturligt blond och för lite ilska med attityd...

• Flodisen

Är FAB i limbo? eller väntar vi på att Flinx ska få tid att fixa något? eller är det bara jag som inte kan skriva och läsa nytt?

• Flodisen

Meddelanden lästa. Jag har faktiskt inte sett att jag har fått några... men det låg en hel massa (3)i inlådan. Dessvärre blev det inte bättre.

• Flodisen

Betyder det mens, Oz?

Vår säng gick sönder precis, eller rättare sagt skruvarana som håller upp listen som håller upp madrassen har försiktigt skruvats ut av ett frekvent juckande (?!) Dock var det ingent juckande denna gång utan jag satte mig bara på sängen och hamnade lite längre ner än jag hade tänkt mig.

• Flodisen

Tjo Har Semlan och Toca träffat än? Visst skulle in på vattengympa?

Verkar vara menstider. Jag antar att jag har ägglossning, men vet med säkerhet ingenting. Så min mens kommer väl om +- två veckor, när nästa våg av mensblod sköljer över oss.

Jag hoppade på sambon och sexade loss i förrgår och i dag. Han blev helt överrumplad och sa Neee. Jag var tvungen att fråga om det betyder nej, för jag ville inte våldsföra mig på honom. Men neee betyder inte Nej! Sån information måste man ta lärdom av och sprida vidare. Jag tror sambon är lyckligt ovetande om att det är ÄL-sex.

Jag har skickat meddelande till både CM och Timisen!

Svar på tråden Midsommargänget III