Midsommargänget III
Morning!
Bär det av till huvudstaden idag Munter?
Morning!
Bär det av till huvudstaden idag Munter?
Tåg eller bil eller flyg? Eller apostlahästarna?
Sigge skriver fint om föräldraskap idag: sigge.squarespace.com/sigges-blogg/2006/1/31/ett-frsk.html
Oooo, grattis T!!! Vad roligt!
Bra oxå att det är parhus och BR så ni kan känna lite på hur det känns. Om ni skulle vilja sälja och köpa eget sen kanske ni kan göra en hacka på affären. Fråga mig...
Verkar som även Prickis gjort sig en hacka, ja? Grattis till det!
Vårnytt i affärerna. Kul, känns dock avlägset när det är -8. Vill mest ha stora stickade polotröjor jag.
Ja, det är fantastiskt vad folk ska ha åsikter om allt. Det är ju inte alla som VILL ha eget hus ens. Det är ju upp till var och en vad som passar.
Åååå, vilken lägis Elin! Kanonfin! Köp, köp!
Jamen visst är det sånt där (som Sigges ord) som får en att tycka att det hade vart läge för ett plus ganska snart, Mini?
Tror Sigge är författare eller journalist eller båda. Brukar läsa Hanna Flodrs blogg mammamu.blogspot.com/ och hon länkar ofta till Sigge sigge.squarespace.com/ och Silverfisken saintkildaroad.blogspot.com/ som oxå skriver helt ljuvligt. Får en att ångra att man aldrig gjorde verklighet att författardrömmarna. Misstänker att det finns fler här på tråden som haft författardrömmar (med tanke på textkvalitet och språk) ...?
Välkommen tillbaka Oz! Du är saknad. Skönt att ni haft det gott!
Brun... det är inte jag. Jag är blågrå.