Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Idag har Bert och Berta namnsdag. Undrar om de namnen nånsin kommer tillbaks på topp-tre-listan...

• Surfergirl

HG, för vad det är värt... en av mina närmsta väninnor upplevde situationen som du. Hon kallar det i efterhand för nån form av liten depression över att livet förändrats så drastiskt. Och att allt inte var så rosenskimrande som man hade trott med bebis.

Men det gick över för henne! Efter nån månad av att "må sådär" kändes allt mycket bättre.

• Surfergirl

Ha ha, Mr T är en lurifax.

Pappa som ju ramlade och bröt handen i helgen sa samma sak: ja va faaan, ska man bryta handen kan man ju passa på när det är OS...

• Surfergirl

Är/var du konståkerska Esthur? Det var väl de flesta tjejerna i den orten du är uppvuxen, om jag minns rätt?

• Surfergirl

Hmm, ok. Varför ska de alltid ha sura tanter eller slajmiga killar som jobbar på klänningsaffärer. Märkligt! Kanske drar ner till Kba och kollar in det ändå. Ska till Remanns nästa vecka oxå. Min klassis från högskolan ska oxå gifta sig snart och giisa vilken klänning hon hade köpt... en från Rembo Styling förstås. Hrmpf! Dyr var den. *avis*

T, jag hade skrivit ett långt svar på $-frågan som kukigt nog verkar ha trillat bort i cyberspace. Jag får knåpa ihop ett nytt. Återkommer.

Svar på tråden Midsommargänget III