Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Aha så ni gillar mitt nästa nick då? Det är väl inte så ekivokt, your mamas shaved bush vore värre!

• Timisen

På mitt jobb finns det bara GINF...guys I´d never fuck...

• Timisen

Eller GIPF...guys I´d have to be paid to fuck

• Timisen

Från 1-10 hur mogen är jag då surfer som gapskrattade länge åt killen som kallade sig "your mama´s hairy bush"

3?

• Timisen

Ja, mamma fylelr år o ska bjuda på smörgåstårta och vi bävar för att det ska bli en effie... Vi ville avlasta henne ang fikabrödet/desserten, men ingen i familjen vill att jag gör ngt...jag blev nedröstad fast jag ville göra efterrätt...jag menar hur kan jag misslyckas med glass o bär?

Men iof fick jag läsa rallys inlägg angående hallonreceptet 2 ggr...fattade inte skämtet

• Timisen

En fet stor jävla fågel (typ pingvin) har viskat om dig munter; grattis för i helvete!!

Jamen oz hur gjorde du förra gången du lyckades?

• Timisen

Vi föreslog faktiskt att vi skulle bjuda memma på resto men hon ville inte det.

Ikväll ska jag vara hemma ensam...tror jag köper mig lite alkohol - ngn av er som kommer vara inloggad?

• Timisen

Eftersom risken finns att man skippar att läsa min inlägg när de blir aningen...eh....många så vill jag åter förtydliga;

GRAAAATTIIIIS till munter!!!!

• Timisen

Därför att de ser allt mitt käk som FINE fast i betydelsen "Food I´d never eat"...

Elin ...känns som det finns rätt många såna för mig...

• Timisen

Elin är bäst! Jäääävvlllaa snuskhummer!

Svar på tråden Midsommargänget III