Midsommargänget III
Aha så ni gillar mitt nästa nick då? Det är väl inte så ekivokt, your mamas shaved bush vore värre!
Aha så ni gillar mitt nästa nick då? Det är väl inte så ekivokt, your mamas shaved bush vore värre!
På mitt jobb finns det bara GINF...guys I´d never fuck...
Eller GIPF...guys I´d have to be paid to fuck
Från 1-10 hur mogen är jag då surfer som gapskrattade länge åt killen som kallade sig "your mama´s hairy bush"
3?
Ja, mamma fylelr år o ska bjuda på smörgåstårta och vi bävar för att det ska bli en effie... Vi ville avlasta henne ang fikabrödet/desserten, men ingen i familjen vill att jag gör ngt...jag blev nedröstad fast jag ville göra efterrätt...jag menar hur kan jag misslyckas med glass o bär?
Men iof fick jag läsa rallys inlägg angående hallonreceptet 2 ggr...fattade inte skämtet
En fet stor jävla fågel (typ pingvin) har viskat om dig munter; grattis för i helvete!!
Jamen oz hur gjorde du förra gången du lyckades?
Vi föreslog faktiskt att vi skulle bjuda memma på resto men hon ville inte det.
Ikväll ska jag vara hemma ensam...tror jag köper mig lite alkohol - ngn av er som kommer vara inloggad?
Eftersom risken finns att man skippar att läsa min inlägg när de blir aningen...eh....många så vill jag åter förtydliga;
GRAAAATTIIIIS till munter!!!!
Därför att de ser allt mitt käk som FINE fast i betydelsen "Food I´d never eat"...
Elin ...känns som det finns rätt många såna för mig...
Elin är bäst! Jäääävvlllaa snuskhummer!