Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Ska göra barndomsfrukost; varm choklad med skogaholmsmackor

• Timisen

Va!? Var det premiärbuffar? Kul!

Det kallas att bekräfta sitt val tanten Köpte en....ett..plagg igår (en klänning, tröja el bådeock...) o nu tycker jag att den ser för liten ut fast det är medium...måste pröva en large för att få bekräftat att den jag köpte var bäst.

• Timisen

Har kollat hur långt gången du är elin...

• Timisen

Men suck..skyll inte detta på mig - du har gjort det förr! Men kanske inte i denna tråd.

• Timisen

Jag har proppat i mig fet mat. Jag har kommit hem och ser för typ 21:a gången "när lammen tystnar"...vem vet kanske slutar den med att Jodie foster stendör!

• Timisen

Men jag kände inte att jag missade nåt genom att öppna fl o kolla runt samtidigt som jodie letade lik i garaget..

• Timisen

Suck....jag har väl berättat om mitt trådlösa modem och hur det tog över en månad och 15 samtal till support innan jag fick både trådlöst OCH skyddat nätverk, fick liksom bara det ena el det andra
    Men nu funkar det o det är supernajs att kunna ha datorn var man vill o slippa sladdar...

Hamnade på en tjejs sida; jättegulligt nygift par som väntar bebis ett par mån efter bröllopet...shit vad man har planerat sitt liv dåligt...

• Timisen

Och jag håller med - jag skulle gärna vara gravid nu såhär i trista februari

Och jag har f ö ALDRIG fyllt en hel sida.

• Timisen

Kvinnor fiser ljud- och luktfritt och bajsar små rosa väldoftande paket.

Jahaja elin jag upptäckte att man kan läsa en personlig kommentar i grav kalender...trodde först det var en standardbeskrivning jag läste...men den var liksom rätt rakt-på-sak...sen fattade jag att det var dina egna tillägg...

Svar på tråden Midsommargänget III