• toca

Midsommargänget III

Jamen GOD MORGON mina damer!
    Törnrosa har ateruppstatt! Fast jag har faktiskt redan varit vaken i TVA timmar! Hmm....

Jag maste erkänna att jag blir aningen orolig när jag hör hur ni mammor har det. Det later.... hmmm.... jobbigt...? Känner man sig som en mjölkko som inte fatt sova pa tva manader? Eller är det mer underbart än jobbigt?

Jo, en fraga ocksa sahär pa morgonkvisten : Gör brösten ont hela graviditeten eller när kan man hoppas pa att det ska försvinna? Mina växer fortfarande sa det värker i bröstet, bröstvartan och huden kliar när den töjer sig. Tusan vad sexig jag känner mig.... :-/

• toca

Vi ska göra nupp första dagen i vecka 13, Bebbe.
    Tycker det later lite konstigt att avrada fran det...? Men jag har funderat pa vad som egentligen är lagrisktal. Jag tror jag sett att nagon av er hade 1 pa tretusen nagonting och nagon annan 1 pa sextusennagonting. Och bada räknades som lagrisk. Var gar gränsen?
    Eller är det subjektivt vad man själv tycker..?

Maken var nog rätt nöjd med sin Dolly redan innan och nu far han knappt peta pa dem längre. Nerköp alltsa!

Idag MASTE jag baka kanelbullar!!!

• toca

Oh, yes! Jag smörjer ocksa! Jag har nagon badolja med oliv som aker pa varje dusch, därefter nagon babyolja och varje kväll blir det bodybutter med papaya. Vi far väl se om det hjälper.

Snygg matta Pricken!

Elin - Vad innebär KUB-testet??

• toca

Jag börjar ocksa drömma mer och mer tror jag. I morse hade jag tydligen mumlat i sömnen;
    "Junge... Junge..." (Vilket INTE betyder UNGE utan POJKE!)

• toca

Ja, vi far väl se... Jag har förresten lagt ut den första ul-bilden sa ni kan ju se själva. Inte helt tydligt vad det blir kanske...

• toca

Dagens viktiga fraga; Finns det pastöriserad mögelost? Eller ligger det liksom i sakens natur att det inte är möjligt? Jag är sugen sa jag haller pa att ga at, men i värsta fall far jag väl leta reda pa nagon stark, god hardost som jag kan skära i feta bitar...

• toca

Klassiskt halsband som gör sig bra till vita pärlörhängen pa en tjusig middagsbjudnig!

• toca

Aha, sa de atergar alltsa till att kännas normala nagon gang under graviditeten ialla fall. Skönt!

Svar på tråden Midsommargänget III